پرمتقاضی‌ترین نماد های بورسی در تاریخ ۶ آبان ماه ۹۹

  • کد خبر : 240066
  • 06 آبان 1399 - 13:10
پرمتقاضی‌ترین نماد های بورسی در تاریخ ۶ آبان ماه ۹۹

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، ،بازار در معاملات امروز(سه شنبه؛ ۶ آبان) در بخش عمده ای از نماد های بورسی منفی و با افزایش عرضه همراه است.

عرضه و تقاضا در بورس

پرمتقاضی‌ترین نماد های بورسی در تاریخ ۶ آبان ماه ۹۹

عرضه و تقاضا در فرابورس

پرمتقاضی‌ترین نماد های بورسی در تاریخ ۶ آبان ماه ۹۹

در جریان معاملات منفی گروه خودرویی شاهد نوسانات مثبت و افزایش تقاضا در نماد های بورسی خودرو در قیمت ۳۱۹ تومان هستیم. خساپا در قیمت ۲۲۴ تومان قرار دارد و کاهش ۳ درصدی قیمت را تجربه می‌کند.

در میان معاملات متعادل گروه بانکی نماد وبصادر در قیمت ۳۵۳ تومان قرار دارد. #وبملت در محدوده صفر تابلو ۴۸۱ تومان دنبال می‌شود. وپارس و ونوین با نوسانات مثبت همراه هستند.

نماد وغدیر در قیمت ۱۱۲۱ تومان افت ۳ درصد را تجربه می‌کند.

نماد دارایکم در مرز ۲۰ هزار تومان رشد بیش از ۴ درصد دارد.

معاملات گروه فلزات اساسی متعادل و در اکثریت نماد‌ها از جمله کاوه، ارفع، فخوز، فجر، فنور و هرمز مثبت و پرتقاضا دنبال می‌شوند. فملی در قیمت ۲۱۷۰ تومان قرار دارد و فولاد با افت ۱ درصد مواجه است.

در گروه محصولات شیمیایی نماد آریا با راهی کردن گزارش مطلوب عملکرد ماهانه خود در مدار مثبت و در قیمت ۱۵۵۲۰ تومان در حال داد و ستد است.

پترول در قیمت ۱۲۷۸ تومان قرار دارد.تاپیکو در کف قیمت روزانه صف فروش دارد.شگویا نیز با افزایش عرضه در کف قیمت روزانه قرار دارد.

افت ۷هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۹هزار واحد قرار گرفته است.

خودرو، کاوه و فخوز بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شپنا، شتران و اخابر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

خودرویی‌ها امروز معاملاتی نسبتا پر عرضه را تجربه می‌کنند. خودرو٬ ختور٬ خاهن٬ خرینگ و خزر معاملات خود را پر تقاضا آغاز کردند. خساپا نیز متعادل داد و ستد می‌شود. خگستر٬ خپارس٬ خبهمن٬ خمحرکه٬ ختوقا و خمهر از جمله نماد‌های پر عرضه‌ی گروه اند.

فلزات اساسی با نوسان قیمت همراه اند. فاسمین٬ کویر٬ فباهنر٬ فولاژ٬ فلوله٬ فسرب٬ کیمیا و فنوال با فشار عرضه داد و ستد می‌شوند. کاوه٬ فجر٬ فنورد و فپنتا نماد‌های مورد توجه گروه اند. فولاد٬ فملی٬ ارفع و وتوکا نیز متعادل و با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

بانکی‌ها هم در اکثر نماد‌های خود معاملاتی متعادل و منفی را تجربه می‌کنند. وبملت٬ وبصادر٬ وپارس٬ وکار٬ وسینا و سمایه نماد‌های پر عرضه‌ی گروه اند. وپاسار٬ وپست و وگردش با معاملاتی متعادل با افت قیمت همراه اند.

بانک صادرات با گذر از حجم بیش از ۲۵۸ میلیون سهم در کف قیمت روزانه با صف فروش ۵۵ میلیون سهم مواجه شد.

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۴هزار و ۷۸۳واحدی (۱.۱ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۱ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش۰.۳ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۴۲نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۹۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۴۲۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نماد‌های خودرو، فولاد، فملی، سیتا و خساپا در گروه پرتراکنش‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۵۶۰میلیارد تومان رسید.

معاملات بی رمقی را از گروه فرآورده‌های نفتی نظاره گریم. قرار گرفتن نماد‌ها در کف قیمت روزانه و شکل گیری صفوف فروش بروی آن‌ها و نبود خریدار در این سطوح قیمتی همچنان در این گروه مشاهده می‌شود.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۲۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۵۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنچ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش شپنا، وآیند و وملی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان، ۲۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید ولپارس، گدنا و رافزا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۷۰میلیارد تومان (۷۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۳۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) به ۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتبار» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید پنج میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۳۳درصد از ۶هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۸۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۶۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

نماد ذوب با افت حداکثری قیمت و با صف فروش به معاملات بازگشت.

نماد ودی با افت ۵ درصدی و با صف فروش بازگشایی شد.

حتاید و حتوکا در گروه حمل و نقلی‌ها مثبت و متعادل داد و ستد می‌شوند.

در گروه رایانه ای‌ها رانفور از صف فروش به صف خرید رسیده است.

صف فروش وبملت در حال جمع آوری؛ بیش از ۳۰۰ میلیون سهم معامله شد که حقوقی خریدار ۶۰ درصد آن بوده است.

صف فروش وسپهر جمع شد.

صف‌های فروش فولاد، وبملت، فملی، وبصادر هم در حال جمع آوری است.

خودرو سبزپوش شد.

 

با نیوز همراه باشید..

پرمتقاضی‌ترین نماد های بورسی در ۲۸ مهر ۹۹

پرمتقاضی‌ترین نمادهای بورسی در ۵ آبان ۹۹

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240066

ثبت نظر

-