سهرابیان: می‌توانیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم /همیشه به کسب سهمیه امیدوارم

  • کد خبر : 239842
  • 06 آبان 1399 - 10:33
سهرابیان: می‌توانیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم /همیشه به کسب سهمیه امیدوارم

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: قرار است امروز ساعت ۱۰ و ۱۱ کمیته فنی روئینگ و آب‌های آرام با برگزاری جلسه ملی پوشان را معرفی کنند. ما با حداقل نفرات اردو را آغاز می‌کنیم. شرایط سخت است اما نشدنی نیست. باید سبک زندگی خودمان را با وضعیت کرونا تغییر دهیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص قایق های خریداری شده و خروج آنها از گمرک خاطرنشان کرد: قایق‌ها به قشم آمده و ما در حال پیگیری هستیم تا سریعاً قایق‌ها را خارج کنیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت مالی فدراسیون گفت: همیشه می‌گویم خوب است و لنگ نمی‌مانیم، ما می‌توانیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم. کمیته ملی المپیک کمک‌هایی داشته، وزارت ورزش هم از ماه پیش اقدام به واریزی مرتب کرده است. در این وضعیت نمی‌توانم بگویم شرایط بد است اما اگر بخواهیم المپیکی صحبت کنیم خوب نیست. به خاطر مشکلات موجود وضعیت همین است و ما باید طبق آن برنامه‌ریزی کنیم. مشکلات مالی آنقدر زیاد هست که اگر ما تقاضا کنیم به در بسته می‌خوریم.

سهرابیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرصت زیادی به مسابقات کسب سهمیه نمانده شرایط را چطور می‌بینید و امیدوار به کسب سهمیه هستید اظهار داشت: من همیشه امیدوارم. کرونا همه‌گیر است و در تمام دنیا مشاهده می‌شود، این نیست که فقط ما درگیر آن باشیم. ورزشکاران ما با تمام مشکلات تمرین می‌کنند، ما هم کمک می‌کنیم. می‌دانم آنها هم در مضیقه هستند اما چیزی نمی‌گویند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=239842

برچسب ها

ثبت نظر

-