ویلای لاکچری و زیبای محسن کیایی+ عکس + بیوگرافی

  • کد خبر : 239787
  • 06 آبان 1399 - 9:48
ویلای لاکچری و زیبای محسن کیایی+ عکس + بیوگرافی
نیوز: محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینما است.محسن کیایی (زاده ۱۳۶۰ – تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است.عکسی که محسن کیایی به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.نشانگر ویلای لاکچری محسن کیایی است.

 

 عکس جدید محسن کیایی و همسرش

 

محسن کیایی در سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

ویلای لاکچری محسن کیایی:

محسن کیایی و دخترش رز
وی در سن ۲۱ سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن ۲۴ سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.
محسن کیایی و بهرام رادان
گفتنی است او علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال ۱۳۸۸ تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.
کیایی فعالیت هنری اش را با ایفای نقش در سریالی برای کودکان به نام رویای گلی و سریال ایپزودی شاهین می خواند از سال 1397 آغاز کرد. ورود این بازیگر به عرصه سینما با بازی در فیلم «بعد از ظهر سگی» به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی در سال 1388 بوده است.

خبر مرتبط:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=239787

ثبت نظر

-