کشف 123 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در مرکزی

به گزارش نیوز، سرهنگ” یوسف سپهوند”  با اعلام این خبر، اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی دریافت خبری مبنی بر این که ۲ نفر از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند با یک دستگاه خودروی سواری آن را به مقصد استان های مرکزی کشور منتقل کنند، تحقیق در این زمینه آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس شهرستان “فولاد مبارکه” اصفهان مسیر حرکت کامیون را شناسایی کردند و با انجام عملیاتی مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی موفق به توقیف خودروی حامل مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی و دستگیری متهمان مورد نظر شدند.

کشف محموله موادمخدر در استان مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی مرکزی با اشاره به کشف ۱۲۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سپهوند در پایان با مثبت ارزیابی کردن همکاری های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگرنهادها و دستگاه های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه کنی این بلای خانمانسوز درسطح جامعه باشیم.



خبر مرتبط:

توقیف پژو و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در سروستان

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در کردستان

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در یک مرغداری در تفت