پرسپولیس ؛ کریم باقری : شجاع خلیل زاده بازیکن تاثیر گذاری بود اما دنیا که به آخر نرسیده

  • کد خبر : 238748
  • 05 آبان 1399 - 12:57
پرسپولیس ؛ کریم باقری : شجاع خلیل زاده بازیکن تاثیر گذاری بود اما دنیا که به آخر نرسیده
کریم باقری 2 ؛ پرسپولیس

کریم باقری مربی پرسپولیس در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس گفت : قبل از شجاع هم بازیکنان خوب زیادی را از دست دادیم ولی عملکرد بازیکنان جدید عالی بود . شجاع هم بازیکن تاثیر گذاری بود اما دنیا که به آخر نرسیده .

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس، با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت:

در حال حاضر تمرینات و برنامه‌های خود را به‌طور منظم پیگیری می‌کنیم. با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش، تیم تکمیل‌تر از قبل شده و خودمان را برای شروع فصل آماده می‌کنیم. در حال حاضر روز به روز  بهتر  می‌شویم و این آمادگی را به دست می‌آوریم تا با تیمی کامل و قدرتمند فصل را آغاز کنیم.

او درخصوص تعویق بازی‌های لیگ تاکید کرد:

به هر صورت این اتفاق به خاطر شیوع دوباره کرونا اتفاق افتاد و ما هم مثل بقیه تیم‌ها این شرایط را در نظر بگیریم. البته با توجه به این که ملی‌پوشان دیر به ما اضافه شده‌اند و با در نظر گرفتن بروز برخی حواشی اطراف پرسپولیس، این تعویق بازی‌ها به نفع ما تمام شد و می‌توانیم یک هفته بیشتر در کنار هم تمرین کنیم به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم.

از کریم باقری در خصوص حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس پس از موفقیت‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال تاکید کرد:

 متاسفانه سال‌های زیادی است که حواشی زیادی در اطراف پرسپولیس دیده می‌شود. این حواشی همیشه بوده و اگر در پرسپولیس باشی و حاشیه نبینی باید تعجب کنی! یک زمانی این حواشی کمتر است و در دوره‌هایی، بیشتر. مهم این است که هواداران ما باید باهوش و مراقب باشند این حاشیه‌ها باعث سلب اعتمادها و از بین برنده اتحادها نشود. الان هم شرایط به همین شکل است. از هواداران می‌خواهم به تیم و مجموعه اعتماد کنند و اجازه سوءاستفاده را به کسی ندهند. آنها کاری به این موضوع نداشته باشند فلان بازیکن می‌رود. در سال‌های قبل مگر بازیکنی از پرسپولیس جدا نشده؟ حالا هم شرایط همین‌طور است. مطمئن باشید اگر بازیکنی برود ما نیروهای خوبی داریم که جایگزین آنها شود.

مربی پرسپولیس ادامه داد:

 تجربه سال‌های قبل به خوبی این موضوع را ثابت کرده که پرسپولیس متکی به فرد نیست. اسم پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و این بازیکنان بودند که با اسم پرسپولیس بزرگ شدند. پرسپولیس بزرگ است و با رفتن کسی لطمه نمی‌خورد. هواداران فقط از پرسپولیس حمایت کنند تا اتحاد و همدلی شرایط خوبی را که سال‌های متوالی است ایجاد شده برای تیم حفظ شود. تمام تلاش ما این است که افتخارات خوبی را  برای هواداران به دست بیاوریم.

کاپیتان سال‌های گذشته سرخ‌پوشان در خصوص ماجرای شجاع و جدایی طلبی‌اش از تیم گفت:

 قبل از شجاع ما ۳ بازیکن خوب خود را از دست دادیم. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور ۳ مهره تاثیرگذاری بودند که از جمع ما جدا شدند اما دیدید که نفرات جدید آنقدر خوب بودند که جدایی این نفرات کمتر به چشم آمد. هواداران حق دارند نگران باشند اما من از آنها می‌خواهم همچنان به سرمربی و مجموعه تیم اعتماد داشته باشد. در مورد شجاع هم باید یکسری توضیحاتی را داشته باشم.

او افزود:

با صحبت‌هایی که من با شجاع داشتم قرار بر این شد بعد از بازگشت تیم از قطر به اتفاق هم به باشگاه برویم و صحبت‌هایی را داشته باشیم تا سوءتفاهمات برطرف شود. پس از بازگشت از قطر، ملی‌پوشان بلافاصله به اردو رفتند تا این جلسه به تعویق بیفتد. من منتظر بودم تیم ملی از قطر برگردد تا با شجاع به باشگاه برویم. صبح روز چهارشنبه گذشته که تیم ملی از ترکیه برگشت با شجاع تماس گرفتم و گفتم برای جلسه به باشگاه برویم اما شجاع به من گفت قراردادم را فسخ کرده‌ام و نمی‌خواهم فوتبالم را در ایران ادامه بدهم و می‌خواهم به قطر  بروم. وقتی شجاع این‌طور گفت من قضیه را تمام شده دانستم و دیگر جلسه‌ای برگزار نشد. چند روز بعد در مطبوعات خواندم گویا باشگاه قرار است با او مذاکره داشته باشد که بماند و من با او تماس دوباره‌ای گرفتم و از او پرسیدم برنامه‌ات چیست؟ که گفت: در حال مذاکره هستم که بعد از آن دوباره صحبت‌هایی مطرح شد که او از پرسپولیس جدا می‌شود.

باقری ادامه داد:

سالیان قبل هم ستاره‌های زیادی از این تیم جدا شدند؛ این موضوع یک اتفاق طبیعی است و جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد. آنها به ما اعتماد کنند تا بتوانیم با حمایت‌شان پرسپولیس را به‌ جلو ببریم. اخبار منتشر شده در فضای مجازی فکر و ذهن آنها را مشغول نکند. هواداران واقعی مثل قبل در کنار ما باشند تا ما هم برای شادی‌شان تلاش کنیم. شجاع جزو بازیکنان تاثیرگذار ما بود و حقش هم بود زودتر به تیم ملی دعوت شود اما برخی مسائل پیش آمد که نشد. الان هم دنیا به آخر نرسیده و ما تلاش می‌کنیم تیم خوبی را برای شروع فصل آماده کنیم. با بازیکنان جدید و جایگزین تلاش می‌کنیم تیم خوبی درست کنیم تا بازی‌های خوبی را برای تکرار موفقیت‌های پرسپولیس انجام دهیم.

مربی پرسپولیس در مورد وضعیت بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ تصریح کرد:

من از طریق مطبوعات می‌دانم که بشار رسن با باشگاه قرارداد دارد اما این که می‌ماند  یا نه بحث مدیریتی است که باید انجام شود. در مورد رادو هم او از باشگاه طلب دارند و دنبال این موضوع است. در هر حال دوست داریم اتفاقات خوبی در مرود این ۲ بازیکن رخ بدهد، بازیکنانی که زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده‌اند و جزو نفرات خوب پرسپولیس هستند. امیدوارم این موضوع هم حل و فصل شود و بشار و رادو هم زودتر به جمع ما ملحق شوند.

باقری در پایان گفت:

من کوچکترین نقش را در موفقیت‌های پرسپولیس داشته‌ام. کادر مربیان چه زمان برانکو، چه در دوره کالدرون، علی دایی و حالا که یحیی گل‌محمدی مسئولیت اصلی مسائل فنی تیم را برعهده داشته است و همه  تلاش کرده‌اند برای موفقیت تیم  سنگ تمام بگذارند. من هم به عنوان کسی که چند سال بزرگ‌تر  از بازیکنان هستم سعی کرده‌ام حواشی را از تیم دور کرده تا بازیکنان با تمرکز برای موفقیت تیم تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=238748

برچسب ها

ثبت نظر

-