دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم در دزفول + عکس و فیلم

  • کد خبر : 23844
  • 23 اسفند 1398 - 15:42
دستگیری قاتل طلافروش در دزفول + عکس و فیلم در دزفول + عکس و فیلم

 

 

سارقان طلافروشی/دستگیری قاتل طلافروش

 

 

نیوز:به گزارش نیوز ، در پی وقوع سرقتی مسلحانه از یک طلافروشی که منجر به قتل صاحب مغازه شد، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب دزفول اکیپی ویژه ای متشکل از نیروهای مجرب اداره آگاهی نیروی انتظامی دزفول مسئول رسیدگی به این جنایت شده و در زمانی کمتر از ۴۸ ساعت قاتل و همدستش دستگیر شدند.

 

سارق طلافروشی

سارقان خوزستان/دستگیری قاتل طلافروش

 

دادستان دزفول با اعلام خبردستگیری قاتل طلافروش گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت و بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان زبده اداره آگاهی سرنخ هایی از قاتل طلا فروش بدست آمد و با انجام شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و پس از محاصره محل اختفا، قاتل طلا فروش  فراری دستگیر شد.

منصور محمدی خباز تصریح کرد: علاوه بر قاتل نفر همدست وی که راکب موتورسیکلت در این جنایت بود نیز دستگیر شد و از محل اختفای آنها مقادیری از طلاهای سرقت شده، مواد مخدر، سلاح سرد، خشاب سلاح مورد استفاده در قتل، مقادیری فشنگ سلاح شکاری و همچنین البسه و کفش قاتل که آغشته به خون مقتول بود، کشف گردید.

دادستان دزفول بیان داشت: دستگیری قاتل این جنایت و همدستش در کمتر از ۴۸ ساعت، که علاوه بر داغدار کردن خانواده مقتول موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود مرهون زحمات و عملیات های پیچیده پلیسی پرسنل خدوم نیروی انتظامی دزفول خصوصا اداره آگاهی بود که جا دارد مراتب تقدیر و تشکر خود را به عنوان مدعی العموم مردم شهید پرور دزفول از تلاشهای این بزرگمردان عرصه امنیت، ابراز نمایم.

وی خاطر نشان کرد: پرونده این جنایت به جناب آقای مخمل زاده، بازپرس ویژه قتل جهت تکمیل تحقیقات و بررسی ارجاع گردید و بازسازی صحنه جرم،عصر پنجشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با حضور قاتل و همدستش در محل وقوع جنایت انجام خواهد شد.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی دزفول در کمتر از ۴۸ ساعت

 

حیدر عباس زاده

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان ازدستگیری عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی ودستگیری قاتل طلافروش در دزفول ظرف مدت ۴۸ساعت خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با همکاری رییس پلیس آگاهی استان مقارن ساعت ۱۹۲۰دقیقه یوم جاری موفق شدند ۲ نفر عاملان اصلی سرقت مسلحانه که منجر به کشته شدن صاحب مغازه طلافروشی در دزفول توسط کار آگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی شناسایی، دستگیر سلاح بکار رفته به همراه ۲ تیغه خشاب به همراه پنج عدد النگو سرقتی وشش عدد النگو دیگر مربوط به مغازه طلافروشی که فروخته بودند کشف گردید.

سردار عباس زاده بیان داشت: درتحقیقات بعمل آمده متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی سرقت طلا فروشی و کشته شدن صاحب مغازه اعتراف کردند.

 

بیشتر بخوانید:

قتل مرد طلافروش از سوی سارقان مسلح در دزفول – نیوز

سرقت مسلحانه و قتل طلافروش دزفولی +عکس و فیلم – نیوز

حمله مسلحانه به طلافروش دزفولی / ۹ شب گذشته رخ داد + فیلم و عکس قربانی قبل و بعد مرگ

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=23844

ثبت نظر

-