تحقیر کراپ میلیاردی مقابل تیم جوان سن ایچ در دیداری دوستانه

  • کد خبر : 237975
  • 04 آبان 1399 - 20:02

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، تیم های سن ایچ ساوه و کراپ قزوین ساعتی پیش در یک دیدار دوستانه به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در لیگ برتر فوتسال در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که بدلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تیم سن ایچ ساوه با نتیجه ۸ بر ۶ مهمان خود کراپ قزوین را شکست داد.

گل های سن ایچ را رضا سپندار، علی مروتی (۲)، نادر حنیفی (۳)، طاها نعمتیان (۲) به ثمر رساندند و برای کراپ علی عابدین، مهران عالیقدر، محسن فرهمند، امیرحسین رسولی (۲) و امین نصرالله زاده موفق به گلزنی شدند.

شاگردان اصغری مقدم پیش از این در دیدارهای دوستانه مقابل گیتی پسند ۴ بر یک شکست خورده بودند و در دیداری دیگر فردوس قم را با ۴ بر یک شکست دادند و مقابل تیم مقاومت تهران هم ۶ بر ۳ پیروز شده بودند.

اما کراپی ها که پس از صعود به لیگ برتر با صرف هزینه های میلیاردی و خرید ستاره ها، روی کاغذ خود را بعنوان قطب سوم فوتسال کشور معرفی کردند با برگزاری سه دیدار دوستانه پیش از این در حد تیمی بعنوان قطب سوم ظاهر نشدند و مقابل راگا تهران ۲ بر یک شکست خوردند و در دیدار اول با مس سونگون ۷ بر ۳ مغلوب شدند و در بازی دوم هم در مصاف با مسی ها به نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

لیگ برتر فوتسال امسال به دلیل شیوع کرونا قرار است به صورت مجتمع و در قالب ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود و از هر گروه ۳ تیم جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب می‌کنند.

در گروه اول  تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، ستارگان ورامین، مجتمع فردوس قم، شهروند ساری، مقاومت البرز و اهورا بهبهان حضور دارند و تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان شیراز گروه دوم این مسابقات را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237975

برچسب ها

ثبت نظر

-