زیدان: می توانستیم چهار گل به بارسلونا بزنیم ؛ تحقیر بارسلونا از سوی زیدان

  • کد خبر : 237732
  • 04 آبان 1399 - 15:58

 

 

زیدان واکنش جالبی از خود نشان داد. او با فریادی بلند، فشار 90 دقیقه ای مسابقه ای پراسترس را از خود خارج کرد و اینگونه برد مهم تیمش را جشن گرفت.

به گزارش نیوز زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیمش مقابل بارسلونا رضایت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

رئال مادرید امروز با ارائه نمایشی درخشان موفق شد در خانه تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه ۱-۳ به برتری دست یافته و روزهای دشوار اخیر را فراموش کند. زین الدین زیدان در پایان این مسابقه از عملکرد تیمش ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد رئال مادرید فرصت داشت گل های بیشتری نیز وارد دروازه بارسلونا کند.

زین الدین زیدان گفت:

“من نمی دانم که این انتقادات عادلانه بود یا نه، اما آنچه می توانم بگویم این است که به تیمم افتخار می کنم. ما این پیروزی را در برابر تیمی به دست آوردیم که همیشه شما را به دردسر می اندازد. تیبو کورتوا در دو صحنه دروازه رئال مادرید را نجات داد، اما ما نیز شانس به ثمر رساندن چهار گل برابر بارسلونا را داشتیم. در پایان از کسب سه امتیاز در خانه حریف خوشحالیم.

ما نمی توانیم دهان منتقدان را ببندیم و آنها را به سکوت وادار کنیم. ما باید مسیر خودمان را ساخته و به آنچه انجام می دهیم ایمان داشته باشیم. این همان کاری است که ما انجام داده ایم. من به عملکرد تیم خود در بازی امروز، دفاع فشرده و حمله به فضاها افتخار می کنم.

درخشش سرخیو راموس؟ ما می دانیم که او چقدر برای تیم مهم است و نقش مثبتی ایفا می کند. من برای راموس خوشحالم، اما بیش از همه برای تیم خوشحالم.

تفاوت بازی امروز رئال مادرید با شاختار؟ بعضی اوقات هیچ توضیحی در مورد شرایط وجود ندارد. آنچه شما باید در مورد آن فکر کنید عملکرد امروز رئال مادرید داشت. ما می خواهیم همیشه تیمی مانند بازی امروز یا مقطع قبل از قرنطینه و سال گذشته باشیم.

قضاوت داور؟ من هرگز در مورد داوران صحبت نمی کنم و امروز نیز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. صرف نظر از این موضوع ما شایسته این پیروزی هستیم. ما ۱-۳ پیروز شدیم و اگرچه بارسا نیز موقعیت هایی داشت، اما ما نیز بیشتر می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.”

بیشتر بخوانید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237732

ثبت نظر

-