نوراللهی ؛ قبولی نوراللهی بار دیگر در چالش وفاداری ؛ وفادار مثل ستاره جذاب پرسپولیس

  • کد خبر : 237437
  • 04 آبان 1399 - 10:35
نوراللهی ؛ قبولی نوراللهی بار دیگر در چالش وفاداری ؛ وفادار مثل ستاره جذاب پرسپولیس
احمد نوراللهی ؛ پرسپولیس

احمد نوراللهی اینبار هم فارغ از تمام حواشی‌ها ترجیح داد بدون بازارگرمی و مسائلی اینچنینی در تمرینات تیمش حاضر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

نوراللهی کاپیتان سوم پرسپولیس که البته به دلیل شرایط ترکیب اصلی طی چند وقت اخیر، به عنوان کاپیتان اول در جمع سرخپوشان حاضر بوده و برای دومین بار تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده، بازگشتی بدون سر و صدا به تمرینات تیمش داشت.

نوراللهی که همانند فصل گذشته با پیشنهاداتی نیز همراه بود، بعد از اتفاقاتی که طی چند وقت اخیر باعث تغییرات بزرگی در این تیم شد، ترجیح داد بدون اینکه باشگاه را تحت فشار قرار دهد، به تمرینات بازگردد.

هافبک دفاعی پرسپولیس که فصل گذشته نیز در‌ ماجرایی مشابه با توجه به جدایی برانکو و نگرانی هواداران این تیم، به پیشنهاد پرتغالی‌اش پاسخ منفی داده بود، در ادامه حتی به وعده‌ای که مدیران تیم داده بود نیز دست نیافت. قرار بود در‌ ابتدای فصل گذشته او بخش عمده مطالبات خود را دریافت کند ولی بعد از اینکه متوجه شد برخی بازیکنان جوان تیم از باشگاه برای دریافت مطالبات دعوت نشده‌اند آن را قبول نکرد تا پول به این بازیکنان نیز برسد. نوراللهی در نیم فصل طبق مذاکره با باشگاه بخش عمده‌ای از همان مطالبات را نیز در جلسه با محمدحسن انصاریفرد بخشید ولی به مبلغ توافق شده نیز دست نیافت.

او در‌ این فصل نیز با پیشنهاداتی مواجه بود اما جدایی چند بازیکن و البته حضور در فینال لیگ قهرمانان باعث شد تا به خاطر اینکه هواداران بیشتر از این نگران نشوند، در قبال آن سکوت کند و این پیشنهادات را رد کرد. باید دید شماره هشت سرخ‌ها با حضور در دومین فینال آسیایی‌اش قادر خواهد بود یک اتفاق تاریخی را جشن بگیرد تا بابت تصمیمی که گرفته به رضایت برسد یا شرایط دور از پیش‌بینی‌اش رقم خواهد خورد. هرچه هست او بابت رفتار بدون حاشیه و قوت قلبی که طی دو فصل اخیر به هواداران تیمش داده، از محبوبیت بالایی برخوردار شده و فصل جدید را نیز با هدف بزرگی آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237437

برچسب ها

ثبت نظر

-