لژیونر ها ؛ عملکرد لژیونر های ایرانی در بازی های روز شنبه فوتبال دنیا

  • کد خبر : 237373
  • 04 آبان 1399 - 8:47
لژیونر ها ؛ عملکرد لژیونر های ایرانی در بازی های روز شنبه فوتبال دنیا

لژیونر های ایرانی در روز شنبه سوم آبان در جای جای دنیا برای تیم هایشان به میدان رفتند و بعضا عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

در لیگ های معتبر فوتبال دنیا ، روز شنبه بازی هایی انجام شد و به طبع ، برخی از لژیونر های ایرانی هم در روز گذشته برای تیم هایشان بازی کردند.

سامان نریمان جهان

تیم نفتچی باکو در هفته هفتم لیگ آذربایجان با نتیجه یک بر صفر تیم کشلا را شکست داد . سامان در این بازی ۲۳ دقیقه برای تیمش بازی کرد .تیم نفتچی با سیزده امتیاز در رده اول لیگ اذربایجان قرار دارد.

سردار آزمون

تیم زنیت سنت پترزبورگ  در هفته دوازدهم لیگ روسیه به مصاف تیم روبین‌کاران رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. سردار در این بازی  به علت مشکوک بودن به کرونا ،در لیست تیمش حضور نداشت . تیم زنیت با ۲۴ امتیاز در رده دوم لیگ روسیه قرار دارد.

شهاب زاهدی

تیم المپیک دونتسک اوکراین در هقته هفتم لیگ اوکراین مقابل تیم دسنا چرنیهیف با نتیجه دو بر صفر شکست خورد . شهاب زاهدی در این باز نود دقیقه برای تیمش بازی کرد . تیم المپیک با نه امتیاز از هفت بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.

سامان قدوس

تیم برنتفورد انگلیس در هفته هفتم چمپیونشیپ در حضور ۴۵ دقیقه ای لژیونر ایرانی اش  مقابل تیم استوک سیتی سه بر دو شکست خورد.قدوس در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در آغاز نیمه دوم تعویض شد. تیم برنتفورد با این نتیجه ده امتیازی ماند و در رده یازدهم جدول ۲۴ تیمی لیگ انگلیس قرار گرفت.

مهرداد محمدی و مهدی ترابی 

تیم العربی قطر در هفته پنجم لیگ ستارگان با مقابل تیم الوکره به نتیجه تساوی دو بر دو رسید . مهرداد در این بازی نود دقیقه برای تیمش بازی کرد و هر دو گل تیمش را هم به ثمر رساند. ترابی در این بازی در لیست تیمش حضور نداشت. العربی با این تساویپنج امتیازی شد و در رده هفتم جدول لیگ قطر قرار گرفت.

روزبه چشمی

تیم ام صلال در هفته پنجم لیگ قطر تیم القطر را با نتیجه یک بر صفر شکست داد . روزبه جشمی که جدید ترین لژیونر ایرانی لیگ ستارگان قطر است ، در این بازی به طور کامل برای تیمش بازی کرد. ام صلال با این برد ۴ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد .

شهریار مغانلو

تیم سانتاکلارا پرتغال در هفته پنجم لیگ پرتغال مقابل تیًم قدرتمند اسپورتینگ لیسبون با نتیجه دو بر یک شکست خورد. مغانلو در این بازی چهار دقیقه بازی کرد. تیم سانتاکلارا با این نتیجه هفت امتیازی ماند و به رده چهارم لیگ پرتغال سقوط کرد.

رضا قوچان نژاد

تیم زووله هلند ششم اردیویزه  در هفته  در تقابل با تیم ویلم به تساوی بدون گل رسید . گوچی در این بازی نود دقیقه روی نیمکت نشست . زووله با این تساوی  شش امتیازی شد و در رده نهم جدول جای گرفت .

مهدی طارمی

تیم پورتو پرتغال از هفته پنجم لیگا نوس تیم ژیل ویسنته را با یک گل شکست داد. مهدی طارمی در این بازی از دقیقه ۷۸ برای تیمش به میدان رفت . تیم پورتو با این برد ده امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ پرتغال جای گرفت.


خبر خوش برای کاربران نیوز: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران نیوز نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237373

برچسب ها

ثبت نظر

-