کمالوند: زودتر آمده بودم بازیکنان پارس‌جنوبی را می‌آوردم/ با فرهادمجیدی خیلی صحبت می‌کنم

  • کد خبر : 237088
  • 04 آبان 1399 - 0:02
کمالوند: زودتر آمده بودم بازیکنان پارس‌جنوبی را می‌آوردم/ با فرهادمجیدی خیلی صحبت می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، فراز کمالوند در خصوص حضور در تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: صحبت هایی با مسیگر و ایزدپناه داشتیم و خیلی فشرده و زیر ۴۸ ساعت کار را تمام کردیم. حدود ۱۷-۱۸ روز تا شروع مسابقات مانده و تقریبا می توان گفت ۹۰درصد بازیکنان اصلی تیم جدا شده اند. فقط بازیکنان جوان مانده اند و باید تیم را از نو بسازیم.

کمالوند تصریح کرد: فصل بدنسازی و بازی های تدارکاتی وجود ندارد. فقط باید یک تیم را درست کنیم و وارد مسابقات شویم. ولی با توجه به شناختی که از فوتبال بوشهر دارم و استعدادهایی که در فوتبال بوشهر است، خیلی نگران نیستم. می توانیم خیلی زود یک تیم خوب را جمع کنیم.

وی در مورد انتخاب دستیارانش در کادرفنی شاهین گفت: سعی ما بر این است که از پتانسیل بچه های بوشهر استفاده کنیم و حتما سه مربی بوشهری در کادرمان قرار می دهیم. نگاه ما معطوف به این است که تا جایی که امکان دارد از بچه های بومی شهر استفاده کنیم و کمبودها را خارج از استان بیاوریم. باید ببینیم تا چه اندازه بچه های بوشهری هستند چون اکثریت آن ها جذب تیم های دیگر شده اند. سعی می کنیم از بومی ها استفاده کنیم و تلفیی از آن ها با بازیکنان باتجربه ای که باقی مانده اند داشته باشیم.

کمالوند افزود: شرایط به گونه ای است که به دلخواه خودمان نمی توانیم بازیکن اضافه کنیم. باید ببینیم کدام بازیکنان مانده اند که واردمذاکره شویم و آن ها را به تمرینات بیاوریم. ان شاالله روز دوشنبه که به بوشهر می روم با ایزدپناه و مسیگر صحبت می کنم که سه مربی خوب و جوان بوشهری را برای کادر انتخاب کنیم. احتمالا دو دستیار هم با خودم می برم.

سرمربی شاهین بوشهر درمورد جذب بازیکنان گفت: هنوز برنامه ریزی نکرده ام چون خیلی غیرمنتظره بود. امسال خیلی قصد مربیگری نداشتم. با یکی دو تیم مذاکره کردم که شرایط بر وفق مراد نبود. منتها تیم شاهین بوشهری تیمی است که هر مربی آرزو دارد هدایت آن را به عهده بگیرد. خیلی خوشحالم از اینکه بعد از تیم هایی مانند تراکتور و صنعت نفت آبادان که بزرگ و ریشه دار و مردمی بودند بازهم قرعه به نام ما افتاد و سعادت این را داشتم که در کنار و خدمت مردم خونگرم و دوست داشتنی استان و شهر بوشهر باشم.

کمالوند در مورد اینکه آیا شاهین را مانند تیم سال گذشته پارس جنوبی با بازیکنانی مانند آریاکیا می بندد، عنوان کرد: سال گذشته با وجود اینکه در پارس جنوبی محدودیت های مالی داشتیم و مانع این می شد هر بازیکنی را به خدمت بگیریم، زمان داشتیم. اما متاسفانه الان زمان نداریم. خیلی از بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی را مسلما اگر یک ماه پیش به بوشهر آمده بودم به تیم می آوردم. الان باید در بازار نقل و انتقالات ببینیم کدام بازیکن ها جایی نرفته اند که با آن ها وارد مذاکره شویم.

وی در گفت وگو با رادیو بوشهر و در پاسخ به این سوال که آیا جزییات قراردادش به گونه ای هست که همکاری با شاهین تا پایان فصل ادامه داشته باشد، گفت: من هفت سال در تبریز؛ ۴ سال در تراکتور و ۳سال در گسترش فولاد بودم. مربی نیستم که علاقه داشته باشم تند تند تیم عوض کنم ولی سال گذشته مشکلات زیادی در پارس جنوبی داشتیم.

کمالوند در مورد اینکه آیا این مشکلات امسال هم وجود دارند، اظهار داشت: نه، مسیگر و ایزدپناه گفته اند از نظر امکانات سخت افزاری مشکلی نداریم. زمین تمرین و رختکن و سایر موارد اولیه وجود داشته باشد می توانیم تیم خوبی را درست کنیم. این قول را می دهم همانطور که سال گذشته توانستیم حداقل یک بازیکن به اسم متین کریم زاده را شکوفا کنیم و به استقلال بفرستیم، ان شاالله بتوانیم از بچه های امید شاهین بوشهر و جوانان بوشهر هم حرف های زیادی بشنویم.

وی در خصوص صعود به لیگ برتر عنوان کرد: اصلا مجموعه به دنبال صعود کردن نیست. می خواهیم یک تیم آبرومند داشته باشیم. چون الان شرایط لازم را نداریم. دو هفته دیگر وقت داریم و تلاش می کنیم تیم خوبی داشته باشیم که مردم از بازی آن لذت ببرند.

کمالوند در مورد اینکه گفته می شود در فصل گذشته به سرمربی استقلال حتی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مشورت می داده، گفت: من با او حدود۲۵ سال است که رفیق صمیمی هستم. در خیلی از موارد با هم صحبت می کنیم، شاید فوتبال هم جزو آن ها باشد.

وی در مورد اینکه پس به مجیدی مشورت می داده، گفت: با هم دوست هستیم!

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237088

برچسب ها

ثبت نظر

-