ال کلاسیکو لالیگا در هفته هفتم با شکست سنگین و ۳ بر ۱ بارسلونا مقابل رئال مادرید

  • کد خبر : 237071
  • 03 آبان 1399 - 23:32
ال کلاسیکو لالیگا در هفته هفتم با شکست سنگین و ۳ بر ۱ بارسلونا مقابل رئال مادرید

رئال مادرید با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل بارسلونا در بازی مهم هفته هفتم لالیگا از بحران خارج شد و جایگاه زیدان را روی نیمکت خود مستحکم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

رئال مادرید با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل بارسلونا در بازی مهم ال کلاسیکو هفته هفتم لالیگا از بحران خارج شد و جایگاه زیدان را روی نیمکت خود مستحکم کرد.

بارسلونا در هفته هفتم لالیگا میزبان رئال مادرید بود. گفته می‌شود این بازی و همچنین دیدار بعدی لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان اروپا برای زیدان اخرین فرصت ها برای خارج کردن تیم از بحران خواهد بود.

ترکیب بارسلونا در شروع بازی :

نتو، لنگله، جوردی آلبا، جرارد پیکه، سرجینیو دست، پدری، بوسکتس، دی یونگ، کوتینیو، فاتی و لیونل مسی

ترکیب رئال مادرید:

کورتووا، ناچو، مندی، راموس، واران، کروس، کاسمیرو، والورده، آسنسیو، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما

دو تیم خیلی زود حملات خود را آغاز کردند و به گل رسیدند. ابتدا دقیقه ۵ روی پاس عمقی بنزما، فدریکو والورده با یک ضربه دقیق و زیبا در موقعیت تک به تک گل اول بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

سه دقیقه بعد با فرار جوردی آلبا از سمت چپ و ارسال عرضی و کوتاه او، آنسو فاتی با یک بغل پای مطمئن گل تساوی را برای بارسلونا زد.

حملات دو تیم ادامه یافت و دقیقه ۲۳ در یک ضد حمله سریع، فاتی با یک پاس بلند از سمت چپ لیونل مسی را در سمت راست محوطه جریمه رئال صاحب توپ کرد و ضربه پای راست فوق ستاره آرژانتینی توسط کورتوا دفع شد.

دو دقیق بعد حمله سریع یک ارسال رو به جلو و عرضی از سمت چپ در مقابل دروازه بارسا با ضربه بنزما همراه شد و نتو سنگربان بلوگرانا آن را به خوبی دفع کرد.

پس از آن بازی متعادل و آرام‌تر دنبال شد و تک موقعیت‌های دو تیم خطری جدی ایجاد نکرد تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

نیمه دوم و مغلوب شدن بارسا

نیمه دوم را بارسلونا بهتر آغاز کرد و ۵۰ آنسو فاتی و چهار دقیقه بعد کوتینیو دو فرصت خوب را از دست دادند.

در حالی که بارسلونا بهتر از حریف بر جریان بازی حاکم بود، دقیقه ۵۸ راموس در محوطه جریمه این تیم توسط لنگله با خطا مواجه شد و داور پس از چند دقیقه به کمک VAR برای رئال مادرید پنالتی گرفت.

دقیقه ۶۳ خود راموس با یک ضربه دقیق و مطمئن گل دوم را برای رئال مادرید از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بارسلونا بلافاصله پیش کشید و چند حمله همه جانبه انجام داد، اما دفاع منسجم و مستحکم رئال مادرید این تیم را در گلزنی نا کام گذاشت.

در حالی که بارسلونا به گل نیاز داشت، در دقایق پایانی رئال مادرید بازی را در اختیار گرفت و پس از چند حمله بسیار خطرناک دقیقه ۹۰ در میان دفاع آشفته و از هم پاشیده بارسلونا پس از چند رفت و برگشت توپ با یک ضربه مطمئن گل سوم را هم برای شاگردان زیدان به ثمر رساند.

نهایتا رئال مادرید با پیروزی ۳ بر ۱ در زمین بارسلونا و از ال کلاسیکو هفته هفتم لالیگا دوباره به روزهای خوب خود بازگشت و جایگاه زیدان را روی نیمکت خود مستحکم کرد.

در دیدستان هم ببینید.


خبر خوش برای کاربران نیوز: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران نیوز نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237071

برچسب ها

ثبت نظر

-