فلیک: اهل گله و شکایت نیستیم ؛ سرمربی سرخپوشان: همیشه شرایط را پذیرفته ایم

  • کد خبر : 236628
  • 03 آبان 1399 - 16:20
فلیک: اهل گله و شکایت نیستیم ؛ سرمربی سرخپوشان: همیشه شرایط را پذیرفته ایم
 هانسی فلیک پس از برتری ۵ بر صفر تیمش در بازی خانگی هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان مقابل فورتونادوسلدورف به تمجید از شاگردانش پرداخت.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش همشه با شرایط دشوار کنار آمده است.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

بایرن مونیخ اواخر هفته گذشته با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با چهار گل اتلتیکومادرید را مغلوب کرده و خط و نشانی جدی برای دیگر رقبا بکشد. حالا و در آستانه دیدار مقابل تیم فوتبال فرانکفورت، هانسی فلیک مدعی شد لروی سانه بهبود یافته، اما در بازی فردا در ترکیب اولیه حضور نخواهد داشت.

هانسی فلیک گفت:

“نیکلاس سوله اخیرا عملکرد خوبی داشته است. من در دو بازی گذشته از عملکرد کل تیم و طی این پیشرفت رضایت دارم. نیکلاس سوله برای مدت طولانی مصدوم بود و باید این نکته را نیز در ذهن داشته باشیم. اما ما همچنین بازیکنان بزرگ دیگری نیز در این پست در اختیار داریم.”

شرایط تیم برای بازی با فرانکفورت:

“شکایت و گله هرگز کار ما نبوده و همیشه شرایط را پذیرفته ایم. لروی سانه فردا قادر به بازی کردن خواهد بود، اما با این وجود ما قصد ندارد در ترکیب ابتدایی به سانه بازی بدهیم و باید گام به گام جلو برویم. اما به هر حال سانه نیز یکی از گزینه های ماست و از بازگشت او خوشحالیم.

کورتین تولیس حالا از فوتبال لذت می برد. او فصل گذشته به خاطر مصدومیت مشکلات فراوانی داشت و زیاد بازی نکرد. ما در پایان فصل گذشته با تولیسو صحبت کردیم و حالا خوشحالم که او موفق به گلزنی برابر اتلتیکومادرید شد. تولیسو قدرت ضربه زدن خوبی دارد و در محوطه جریمه نیز برای رقبا تهدید محسوب می شود.

ما یک سبک بازی مشخصی داشته و انتظار داریم آن را اجرا کنیم. بازیکنان حاضر در زمین نیز مسئول این امر هستند. سرژ گنابری فردا در ترکیب نخواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. ما با بازیکنانی که در حال حاضر قادر به بازی کردن هستند متمرکز خواهیم بود.”

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=236628

برچسب ها

ثبت نظر

-