دستگیری قاچاقچی سیگار در اصفهان

  • کد خبر : 236528
  • 03 آبان 1399 - 14:44
دستگیری قاچاقچی سیگار در اصفهان

به گزارش نیوز، سرهنگ “حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در اتوبان دستجردی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف می‌دهند و خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه از این خودرو ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شده است، عنوان کرد: خودرو به همراه متهم و بار مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری ۲۱ تحویل داده شد.

این مقام انتظامی از عملیات دیگری توسط ماموران پایگاه اطلاعاتی خبر داد و افزود: ماموران آن یگان با دریافت خبری مبنی بر نگهداری کالای دخانی قاچاق در یک انبار رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

او ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع و اظمینان از درستی آن طی هماهنگی قضائی در بازرسی از محل تعداد ۳۰ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق با مارک‌های مختلف را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری مبارزه با کالای قاچاق را یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای عمل به فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به صورت شبانه روزی در تلاش است تا عرصه را بر قاچاقچیان کالا و ارز تنگ کند.

او با بیان اینکه در مجموع ۲ عملیات تعداد ۱۳۰ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ۲ نفر دستگیر شد در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و یا انبار کردن کالا ها‌ی قاچاق در مکان‌های غیر متعارف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=236528

ثبت نظر

-