پرسپولیس ؛ حسین عبدی : پرسپولیس هنوز هم می تواند قهرمان آسیا شود

  • کد خبر : 236363
  • 03 آبان 1399 - 10:36
حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با جدایی محمد نادری و شجاع خلیل زاده گفت : به نظر من این دو بازیکن با تصمیم شخصی جدا شدند .

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس هنوز هم می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود چون همیشه با ناملایمات دست و پنجه نرم می کند

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

حسین عبدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پخش ویدئویی از اظهارات رسول پناه سرپرست مستعفی باشگاه اظهار کرد:

به نظرم رسول پناه درک منطقی و درستی از سمتش نداشت. با توجه به اینکه رسول پناه پست مهمی در پرسپولیس داشت نباید این صحبت‌ها را در محافل خصوصی مطرح می‌کرد.

او ادامه داد:

رسول پناه  باید از تنش‌های باشگاه کم می‌کرد و فضای آرامی  را در این تیم به وجود آورد، اما او با اظهاراتش به پرسپولیس آسیب وارد کرد. همچنین دعوای خانواده پرسپولیس باید در داخل این باشگاه حل شود و نباید به بیرون درز پیدا کند، چون این تیم به اندازه کافی مسائل حاشیه‌ای دارد.

عبدی درباره جدایی خلیل زاده و نادری از پرسپولیس گفت:

به هر حال تصمیم شخصی این بازیکنان بوده است که از پرسپولیس جدا شوند و به تیم دیگری بروند. بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آمدند و در نهایت از این تیم رفتند، اما تیم به روند خوب خود ادامه داده است.

او افزود:

سئوال من این است که آیا باشگاه برنامه‌ای برای پرورش و تربیت بازیکنان جوان دارد تا در صورت جدایی بازیکنان بزرگ بتواند از آن‌ها استفاده کند؟ اگر جوانان خوبی در تیم پرورش داده باشیم در آن صورت آن‌ها را می‌توانیم جایگزین بازیکنان جدا شده کنیم.

پیشکسوت سرخپوشان درباره عملکرد مدیریت پرسپولیس اظهار کرد:

مدیران باشگاه فقط به دنبال شهرت هستند و بدهی‌هایی برای این باشگاه ایجاد کردند و در نهایت پرداخت بدهی‌ها را به گردن نفر بعدی گذاشتند و رفتند. به نظرم برخی از مدیران به این تیم خیانت کردند. بعضی از مدیران در حد باشگاه نیستند و به این تیم ضربه می‌زنند و هیچ کس هم با آن‌ها کاری ندارد. به نظرم وزارت ورزش باید نسبت به بودجه و سیاست گذاری برای باشگاه حساس باشد و برنامه‌های بلند مدت در نظر بگیرد.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس با این همه حاشیه می‌تواند قهرمان آسیا شود، گفت:

بله، تیم پرسپولیس همیشه با ناملایمت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، اما این تیم توانسته با سربلندی به کارش ادامه بدهد. همچنین پرسپولیس همانند درخت بی ریشه نیست که با این باد‌ها نابود شود. علاوه بر این مسائل مالی مهم است، اما فلسفه وجودی باشگاه براساس پول بنا نشده است و احترام متقابل و غیرت و تعصب در این تیم اهمیت دارد. به نظرم باید در فلسفه و تفکر تیم  بازنگری مجدد صورت بگیرد تا این تیم در آسیا به موفقیت دست یابد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=236363

برچسب ها

ثبت نظر

-