شجاع خلیل زاده بهتر است برود؛ کاغذی که پاره شد ؛ بهترین تصمیم برای شجاع و پرسپولیس

  • کد خبر : 235488
  • 02 آبان 1399 - 7:37
روزنامه قطری الشرق در گزارش امروز خود گفت : طبق گفته رسانه های ایران ، شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدا شده است ، اما ممکن است که این بازیکن به الریان نرود و مقصدش تغییر کند.

مدافع سرخ پوشان پایتخت با رفتاری که اخیرا از خود نشان داد بهتر است که از تیم جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

شجاع خلیل زاده در دوران برانکو ایوانکوویچ بود که پیراهن پرسپولیس را برتن کرد.

شجاع خلیل زاده با سرخ پوشان پایتخت سه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و دو بار هم توانسته است که با تیم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

شجاع خلیل زاده در طول دوران حضورش در پرسپولیس برای تیم از جان مایه گذاشت. او با تعصب بالایی بازی می کرد و زوتر از همه بازیکنان قراردادش را تمدید می کرد و همین باعث شد تا در بین هواداران به نماد تعصب و غیرت تبدیل شود و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

قطعا در پرسپولیس شجاع تاثیر گذارترین و بهترین بازیکن نبود اما شاید بتوان با قطعیت او را محبوب ترین بازیکن در بین هواداران دانست و این به خاطر تعصب مثال زدنی و تلاش زیاد و البته کیفیت بالای او است.

اما انگار وضعیت داخلی این روزهای کشور شجاع را مانند بسیاری تغییر داده است و عشق را نزد او کم رنگ کرده است.

او به هر دلیلی چه مقصر باشد و چه نباشد دل هواداران زیادی را رنجاند. پرسپولیس با درخشش بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و بیش از هر زمانی به تاریخ سازی نزدیک شده است.

این فینال با فینال دوران برانکو بسیار متفاوت است چرا که هم تک بازی است و هم پرسپولیس تیم بسیار کامل تر و استخوان دارتری نسبت به قبل دارد اما بازیکنان تازه به یاد مشکلات مالی و اختلاف درون تیمی افتاده اند.

درحالی که بازیکنان باتجربه ای مثل شجاع باید حاشیه ها را مدیریت کنند و به تیم روحیه دهند خود آنها باعث حاشیه شده اند و تیم را در بدترین شرایط قرار داده اند.

شجاع برای مذاکره و عقد قرارداد با الریان راهی قطر شد و به نظر می رسد که جدایی او قطعی شده باشد. هر چند که هنوز احتمال ماندن او وجود دارد اما بهتر است که شجاع برود و ماجراجویی جدید خود را در قطر آغاز کند. او با رفتار اخیر خود دل هواداران را شکست و دلی که شکسته شود ممکن است که التیام یابد اما هرگز آن دل سابق نخواهد شد.

محمد انصاری، بازیکن بااخلاق و بسیار خوب پرسپولیس ویدئویی را منتشر کرد که به نظر می رسد طعنه ای به شجاع خلیل زاده باشد که این روزها حسابی دل هواداران پرسپولیس را شکست. او در این ویدئو برانکو را درحالی که یک کاغذ را پار می کند آورده است. به قول برانکو یک کاغذ بعد از پاره شدن بازهم کاغذ است اما نه همان کاغذ اولیه و به تعبیر دیگر شیشه ای که می شکند بازهم شیشه است اما هیچ وقت شیشه سابق نمی شود.

شجاع شاید با ماندن در پرسپولیس بازهم مثل قبل تاثیر گذار و باتعصب باشد اما دیگر در نزد هواداران آن شجاع سابق نیست.

البته شاید محمد انصاری منظورش هم خودش باشد که این روزها بسیار مورد بی مهری قرار گرفته است و حتی اجازه تمرین به او داده نمی شود این درحالی است که این بازیکن پیش از این باوجود پیشنهادهای خوبی که داشت تیم را ترک نکند تا تعصبش را به پیراهن پرسپولیس نشان دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=235488

برچسب ها

ثبت نظر

-