خلعتبری: انتقال علی کریمی به سپاهان؟ ؛ تعویق لیگ به نفع آن هایی است که دیر شروع کردند 

  • کد خبر : 235106
  • 01 آبان 1399 - 19:02
خلعتبری: انتقال علی کریمی به سپاهان؟ ؛ تعویق لیگ به نفع آن هایی است که دیر شروع کردند 
باشگاه سپاهان از فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به جهت همکاری‌های انجام شده برای محمدرضا خلعتبری مراتب تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

بازیکن سپاهان می گوید تمام تلاششان را می کنند تا در انتهای این فصل یک هدیه به هوادارانشان بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایط سپاهان گفت:

تمرینات خوب و بدنسازی فشرده انجام میدهیم. دیروز هم تهران بودیم و تست پزشکی انجام دادیم. امروز هم با سایپا بازی کردیم. احساس می کنم کارهای لازم را برای شروع لیگ انجام داده ایم.

محمدرضا خلعتبری در خصوص به تعویق افتادن بازی های لیگ ادامه داد:

تیم هایی که با برنامه ریزی کار کردند کار برایشان با این موضوعی که اتفاق افتاده سخت شده و این قضیه به نفع آنها است که تمریناتشان را دیرتر آغاز کردند. واقعا شرایط خیلی خوب نیست و امیدوارم زودتر این مشکل حل و روزهای سخت تمام شود اما لازمه اش این است که مردم مسایل بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت کنند.

محمدرضا خلعتبری  بازیکن زردپوشان اصفهانی در خصوص بازی هفته اول رقابتهای لیگ مقابل گل‌گهر و قرار گرفتن امیر قلعه‌نویی نویی مقابل تیم سابقش عنوان کرد:

امیر خان چند سال سرمربی سپاهان بوده و نتایج قابل قبولی گرفته .تیم ما هم بازیکنان خوبی جذب کرده و ۹۰ درصد بازیکنان سابق هم حفظ شدند. این مسائل در فوتبال طبیعی است و همیشه بازیکن و مربی انگیزه‌های خود را دارند. اما تیمی که هدف داشته باشد به موفقیت می‌رسد.

این بازیکن در خصوص شایعه پیوستن علی کریمی ستاره استقلال به سپاهان گفت:

واقعا در جریان این قضایا نیستم!

خلعتبری در پایان افزود:

امیدوارم با مدیرعاملی آقای ساکت و مربیگری و نویدکیا همه چیز خوب پیش برود و شرایط مساعدی در کنار هم تیمی هایم داشته باشیم و بتوانیم هدیه خیلی خوبی در انتهای فصل به هواداران سپاهان بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=235106

ثبت نظر

-