سارا و نیکا و چاش مومو/به همراه عکس

  • کد خبر : 235050
  • 18 فروردین 1400 - 9:59
سارا و نیکا و چاش مومو/به همراه عکس

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

سارا ونیکا

در سال 1390 این دوقلوهای 7 ساله از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدید اش می گشت معرفی شدند.به این ترتیب حضور آنها بعد از قبولی در تست برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) تایید شد و این خواهران توانستند با سریال پایتخت اولین بار وارد قاب تلویزیون شوند.

>>>بیشتر بخوانید:

تماس‌ تلفنی مومو جنون و خودکشی می آورد

موموبازی نوجوان ۱۶ ساله جیرفتی کار دستش داد !

 

سارا ونیکا وچالش مومو

نیکا فرقانی اصل در ارتباط با چالش مو مو یک استوری جنجالی منتشر کرد.

مومو یک دختر بسیار زشت و ترسناک است و اگر می خواهید بدانید چالش مومو چیست با ما همراه باشید.، چالش مومو یک اکانت واتساپ با تصویر پروفایل یک دختر بسیار زشت همراه با یک خنده جوکر مانند است در واقع تصویر پروفایل مو فتوشاپ یا ویرایش شده نیست بلکه تصویری از یک مجسمه یا آثار عروسک‌های نمایشگاه توکیو ژاپن است که قسمت‌های آن از آن بریده شده و تنها تصویر صورت زشت آن در این پروفایل قرارداده شده است. برای اینکه بدانید چالش مومو چیست و چه خطراتی دارد با ما همراه باشید.

سارا و نیکا و پستی از مومو + عکس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=235050

برچسب ها

ثبت نظر

-