سرهنگ موسی بهاری : کشف و ضبط بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت

  • کد خبر : 234625
  • 01 آبان 1399 - 10:36

 

نیوز: به گزارش نیوز، سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی سردشت ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا گفت: باتوجه به اینکه امسال در شرایط و وضعیتی قرار داریم که بیماری همه گیر ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، ۲۵ برنامه متنوع در هفته گرامیداشت ناجا با شعار با هم برای امنیت و سلامت برنامه ریزی شده که با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان اجرا می‌شوند.

او افزود: این برنامه‌ها برای ۵ طیف از قشر‌های مختلف مردم با هدف جذب و افزایش مشارکت‌های مردمی، نمایش اقتدار کارآمدی، روزآمدی و هوشمندی پلیس، ارتقای سطح تعامل پلیس با ارگان‌های دولتی و غیر دولتی و ایجاد بستر‌های لازم برنامه‌های نقد و ارزیابی از عملکرد پلیس برگزار می‌شوند.

 

۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت کشف شد - نیوز

کشف محموله کالا قاچاق در سردشت

سرهنگ بهاری در ادامه به ارائه گزارش عملکرد در هفت ماهه سالجاری اشاره و اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مبارزه با ورود کالای قاچاق حین کنترل در ایست بازرسی‌ها و مبادی ورودی در محور‌های مواصلاتی در سالجاری ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شدند.

وی بیان کرد: در هفت ماهه امسال ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شامل سیگار، تنباکو، لوازم خانگی، احشام، لاستیک و ارز خارجی، دلار و دینار به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال شدند.

 

۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت کشف شد - نیوز

 

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره کاهش جرایم و میزان تصادفات ادامه داد: درسطح این شهرستان با ۱۱۸ فقره سرقت و دستگیری ۶۰ نفر سارق ۱۹ درصد، با ۶ فقره و ۷ نفر فوتی از تصادفات درون و برون شهری ۴۰ درصد و تعداد مجروحات ۴۳ درصد همچنین جرایم رایانه‌ای و فضای مجازی با ۱۲ فقره ۸ درصد کاهش داشته ایم.

سرهنگ موسی بهاری اضافه کرد: آمار‌ها در حوزه کشفیات سیگار و مواد مخدر ۴۷ درصد و سوخت یک هزار ۷۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=234625

ثبت نظر

-