زخمی شدن دست کارگر جوان هنگام کار با دستگاه تراش + عکس

  • کد خبر : 233037
  • 30 مهر 1399 - 4:00
زخمی شدن دست کارگر جوان هنگام کار با دستگاه تراش + عکس

 

به گزارش نیوز ، کارگران کارگاه فلز تراشی در سایت فن آوران شهرک صنعتی خاوران زمانی که با صدای کمک خواهی همکارشان روبرو شدند، بلافاصله برای درخواست کمک با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران هم زنگ ایستگاه ۶۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مجید علیشاه نژاد فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: دست راست کارگر جوان در کارگاه تراش کاری به دلیل بی احتیاطی داخل قسمتی از دستگاه تراش گیر کرده و با توجه به خونریزی شدیدی، موجب درد و ناراحتی وی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از جدا کردن قطعه از دستگاه و ثابت کردن آن مشغول عملیات شدند و با استفاده از دستگاه برش و رعایت موارد ایمنی به برش قطعه پرداختند.

له شدن انگشت اشاره و وسط کارگر تراش کاری

علیشاه نژاد تصریح کرد: همزمان با شروع کار آتش نشانان برای برش قطعه درخواست اورژانس نیز انجام شد که بلافاصله پس از حاضر شدن تیم پزشکی و آزاد کردن دست کارگر که از قسمت انگشت اشاره و وسط دچار له شدگی شده بود وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی گفت: آتش نشانان پس از پایان عملیات و ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به کارگران مبنی بر هوشیار بودن کامل و پرهیز از هرگونه بی احتیاطی حین کار با دستگاه‌های حساس که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد، به ماموریت خود پایان دادند.

در نیوز بیسشتر بخوانید:«««

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=233037

ثبت نظر

-