عجایبی از پزشکی جنسی که دنیا را شوکه کرد+ عکس

  • کد خبر : 232550
  • 29 مهر 1399 - 18:47
عجایبی از پزشکی جنسی که دنیا را شوکه کرد+ عکس

در روزگاری که بسیاری از افراد حتی در سنین جوانی تمایلی به ازدواج ندارند هستند هنوز افرادی که در سن بسیار کم اقدام به شروع زندگی مشترک می کنند و گاهی این سن پایین به قدری پایین است که موجب نگرانی و ناراحتی می شود. پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله و مادر کم سن و سال و ماجرایی که واکنش های زیادی براه انداخت و باعث خشم و نگرانی کاربران فضای مجازی شد از آنجمله است. دختر و پسر نوجوان روسی که تصویرشان را در این بخش مشاهده می کنید به صورت مخفیانه ارتباط جنسی برقرار کردند که نتیجه آن حاملگی این دختر گردید.

 

 

پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله

” دریا سودیش نیکوآ ” ۱۴ ساله اهل کشور روسیه به تازگی صاحب فرزندی شده است و ادعا می کند پدر این فرزند نامزد ۱۱ ساله اوست.

دختر این زوج جنجالی در بیمارستان “کراسنویارسک ” روسیه متولد شد؛ مسئولان این بیمارستان از پذیرفتن ” ایوان ” همان پدر کم سن و سال خبرساز خودداری کردند تا اینکه صحبت های مادر “دریا” آنها را مجاب به پذیرفتن ” ایوان” کرد.


>>>بیشتر بدانید:

پاسخ به سوال‌های جنسی که خجالت می‌کشید بیان کنید

 

پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله

شبهات و انتقادات شدیدی در مورد این خبر در فضای مجازی به راه افتاده است به طوریکه بسیاری از مردم روسیه خواستار رسیدگی به این ازدواج نامتعارف شده اند تا مبادا مسئله ی نگران کننده ازدواج در سنین پایین عادی شده و مشکل ساز شود.

پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله

پدر شدن جنجالی پسر و امکانات دنیای مدرن

جامعه شناسان روسی معتقدند استفاده نادرست از امکانات دنیای مدرن و ضعف در فرهنگ سازی صحیح روابط موجب پدیدار شدن چنین مواردی میشود که تمام ما به عنوان انسان های مسئول در زندگی بایستی تلاش خود را برای جلوگیری از بروز و تکرار چنین اتفاقات ناراحت کننده ای داشته باشیم.

این تصویر و داستان نه تنها برای مردم روسیه بلکه برای تمام والدین جهان هشداری است جدی برای اهمیت بیشتر به تربیت صحیح فرزندان و اهمیت به رشد روحی روانی و آینده ی آنها.

 

>>>خبر مرتبط:

عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست!

عجایبی از دنیای پزشکی که دنیا را شوکه کرد

1- ماجرای دختری که در 5 سالگی مادر شد

ماجرای مادر شدن یک دختر پنج ساله در پرو، پس  از 76 سال همچنان یکی از سوژه‌های مورد بحث محافل دانشگاهی و شبکه‌های اجتماعی است.

مادر شدن دختر 5 ساله/ عجایبی از پزشکی جنسی که دنیا را شوکه کرد
دختربچه‌ای پنج ساله در دامنه کوه‌های آند، 76 سال پیش در پی برآمدگی غیرطبیعی شکمش و با تصور اینکه توموری درون شکم خود دارد توسط مادرش به بیمارستان منتقل شد.

ماجرای دختری که در 5 سالگی مادر شد!

این دختر بچه که «مدینا لینا» نام داشت، تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و مشخص شد وی نه تومور که یک بچه 7.5 ماهه در شکم خود دارد. شگفتی همه بیمارستان را در بر گرفت و کار به جایی رسید که پلیس پدر این دختر را به اتهام تجاوز دستگیر کرد و البته خیلی زود به بیگناهی پدر پی برد.

مدینا لینا زایمان کرد و به دختری تبدیل شد که به جای عروسک با پسر واقعی خودش بازی می‌کرد. نام این بچه را جراردو گذاشتند و تا 10 سالگی هم به او نگفتند بچه‌ای که با او بازی می‌کند مادرش است.

جراردو در سن 40 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت و مدینا لینا هم در 38 سالگی ازدواج کرد و صاحب بچه شد اما اعجاز طبیعت در حق او به یک یافته جدید در علم پزشکی منجر شد.

پزشکان بررسی‌های زیادی روی این بچه و مادر انجام دادند و بالاخره متوجه شدند جراردو نه فرزند مدینا که برادر دو قلوی اوست. آنها فهمیدند بر اساس یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر، مدینا حامل برادر دو قلوی او بوده که به دلیل شرایط خاص بدنی این کودک را پنج سال بعد به دنیا آورده است. این ماجرا به یافته‌های جدید پزشکی منتهی شد و همچنان محافل پزشکی جهان و رسانه‌های علمی دنیا این اتفاق را بررسی می‌کنند.

در ادامه بخوانید از اتفاقی نادر در جهان:

 

2-نخستین مورد گزارش شده پسر ترایفلیا (سه‌آلته)

کودکی چند ماه قبل در شهر دهوک ایالت کردستان عراق متولد می‌شود و مادرش در سه ماهگی وی متوجه پندیدگی کیسه بیضه و دو برامدگی در زیر آلت تناسلی این کودک می‌شود.

پس از آن والدین این کودک عراقی وی را به بیمارستان نزد پزشکان می‌برند و آنان بعد از معاینه متوجه می‌شوند که آن دو برآمدگی در واقع دو آلت تناسلی اضافه‌ای است که در زیر آلت اصلی وی قرار گرفته است.

این رویداد نخستین مورد گزارش شده ترایفلیا (سه‌آلته) در جهان است که در یک گزارش معتبر پزشکی نیز مستند شده است.

به گفته پزشکان، کودک مذکور هیچ سابقه تغییر ژنتیکی نداشته و مادرش نیز در هنگام بارداری، در معرض استفاده از مواد مخدر قرار نداشته است.

پسر ترایفلیا (سه‌آلته)

پزشکان دو آلت تناسلی این کودک عراقی را به دلیل عدم کارآیی آن‌ها با عمل جراحی برداشتند. گزارش این رویداد نادر در ژورنال بین‌المللی پرونده‌های جراحی منتشر شده است.

شاکرسلیم جبلی، یکی از نویسندگان این گزارش گفته است: «تا جایی که می‌دانیم، این نخستین مورد گزارش شده ترایفلیا در جهان است و هیچ مورد مشابهی تاکنون در تاریخ مشاهده و گزارش نشده است.»

این در حال است که نخستین مورد دیفلیا (دوآلته) حدود چهار قرن پیش گزارش شده بود و از نظر علمی چنین موردی ممکن در هر پنج یا شش میلیون تولد رخ دهد.

ناگفته نماند که تاکنون حدود ۱۰۰ مورد تولد نوزاد دوآلته گزارش شده که در برخی موارد، هر دو آلت تناسلی کارآیی داشته است.

گفتنی است که شش سال پیش نیز خبر تولد یک نوزاد با سه آلت تناسلی در هند نشر شد، اما از آنجایی این ادعا در ژورنال بین‌المللی مستند نشده بود، تکذیب شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=232550

ثبت نظر

-