رونمایی از برندگان اصلی قرعه کشی سایپا / اعلام زمان انتشار لیست برندگان

  • کد خبر : 232368
  • 29 مهر 1399 - 15:50
رونمایی از برندگان اصلی قرعه کشی سایپا / اعلام زمان انتشار لیست برندگان

 

 

نیوز : به گزارش نیوز؛ در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شرکت کردند که ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند، با این شرایط می توان گفت ۹ درصد از متقاضیان فاقد شرکت در قرعه کشی شناخته شدند. در این طرح « ۵۰۰  دستگاه خودرو تیبا صندوق دار»، «هزار دستگاه تیبا۲»،«۵۰۰دستگاه ساینا»،« هزار دستگاه سایپا  ۱۵۱ » ،« ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز»،« ۱۸۰۰دستگاه نیسان تک سوز آپشنال»، «۱۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز آپشنال» و« ۱۰۰ دستگاه پادرا آپشنال» برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

تیبا و انواع آن در بازار | خودرو۴۵

متقاضیان تیبا

در این مرحله از قرعه کشی تیبا با ۱۱۶هزار و ۸۴۸ ثبت نامی واجد شرایط بالاترین درخواست ثبت شده را به خود اختصاص داد که از این تعداد ۵۰۰ متقاضی برنده این مرحله از قرعه کشی سایپا اعلام و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزو در نظر گرفته شدند. فاصله بین منتخبین تیبا عدد۱۱۶ بوده و این به معنی آن است که از هر ۲۳۴ متقاضی تیبا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب شده است.

تیبا ۲ هاچبک (مشخصات فنی، قیمت ، عکس) TIBA 2 | Z4Car

متقاضیان تیبا۲

اما واجدین شرایط ثبت نامی در طرح پیش فروش تیبا۲ نیز در این مرحله ۲۳۶ هزار و ۱۲۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۰۰۰ ثبت نام کننده به عنوان برنده قرعه کشی اعلام شدند و ۱۰۰۰ ثبت نام کننده نیز در لیست رزو قرار گرفتند. طرح پیش فروش فاصله بین منتخبین برای تیبا۲ نیز عدد ۱۱۸ اعلام شده که با این شرایط از هر ۲۳۶  متقاضی تیبا۲ (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می شود.

نقد و بررسی ساینا، تمام آنچه از ساینا نمی دانیم!

متقاضیان ساینا

طرح پیش فروش مجموع درخواست ثبت شده  دارای شرایط  در طرح پیش فروش برای ساینا نیز۲۴۹ هزار و ۷۲۳ متقاضی است که از که از این تعداد ۵۰۰  متقاضی در لیست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین ساینا نیز عدد ۲۴۹  بوده که با این شرایط از هر ۴۹۹  متقاضی ساینا (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

متقاضیان سایپا ۱۵۱

جدول متقاضیان دارای شرایط نشان دهنده آن است که در مجموع ۳۳ هزار و ۹۶۰ متقاضی برای خودرو (سایپا ۱۵۱) ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۳ هزار و  ۶۴۶متقاضی در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا هزار نفر برنده اعلام شدند و با توجه به قوانین هزار متقاضی نیز در لیست رزو قرار گرفته اند. فاصله بین منتخبین برای سایپا ۱۵۱ عدد ۱۶ است که این به معنی آن است که از هر۳۴ متقاضی سایپا ۱۵۱ (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر امکان دستیابی به خودرو ثبت نامی را داشته است.

طرح پیش فروش

متقاضیان نیسان تک سوز

مجموع درخواست ثبت شده دارای شرایط در طرح پیش فروش  برای نیسان تک سوز نیز ۲۰ هزار و ۵۹۶ متقاضی است که از این تعداد ۳۰۰ نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین ساینا نیز عدد ۳۴  بوده که با این شرایط از هر ۶۹ متقاضی نیسان تک سوز (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

طرح پیش فروش

متقاضیان نیسان تک سوز آپشنال

مجموع درخواست ثبت شده  طرح پیش فروش  دارای شرایط برای نیسان تک سوز آپشنال نیز ۶ هزار و ۸۷۳ متقاضی است که از این تعداد ۱۸۰۰ نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز آپشنال نیز عدد ۱  بوده که با این شرایط از هر ۴ متقاضی نیسان تک سوز آپشنال (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

طرح پیش فروش

متقاضیان نیسان دوگانه سوز آپشنال

مجموع درخواست ثبت شده دارای شرایط برای نیسان دوگانه سوز آشنال نیز ۳۸ هزار و ۷۱۰ متقاضی است که از این تعداد ۱۸۰۰ نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین ساینا نیز عدد ۱۰ بوده که با این شرایط از هر ۲۲ متقاضی نیسان دوگانه سوز آپشنال (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

طرح پیش فروش - نیوز

پادرا آپشنال

مجموع درخواست ثبت شده دارای شرایط برای پادرا آپشنال نیز ۱۵ هزار و ۴۷۶ متقاضی است که از این تعداد ۱۰۰ نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین پادرا آپشنال نیز عدد ۷۷ بوده که با این شرایط از هر ۱۵۵ متقاضی پادرا آپشنال (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در فهرست برنده ها قرار گرفته است.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۷ هزار خودرو است و براساس قانون ۷هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند، اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه حدود ساعت ۱۲ ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

سایپا

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=232368

ثبت نظر

-