چنگیز: هوادار باید بیش از هر چیز استقلال را دوست داشته باشد ؛ نیوز

  • کد خبر : 232316
  • 29 مهر 1399 - 15:05
چنگیز: هوادار باید بیش از هر چیز استقلال را دوست داشته باشد ؛ نیوز
استقلال ؛ چنگیز : برای قهرمانی باید استراماچونی زودتر برگردد و دوباره تیم را جمع و جور کند

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال گفت: هوادار باید قبل از قهرمانی استقلال را دوست داشته باشد حتی اگر ۱۰ سال قهرمان نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

عبدالعلی چنگیز با ابراز رضایت از اینکه کادر فنی تیم استقلال با گروهی از آبی‌های دوآتشه تشکیل شده امیدوار است فصل جدید این تیم روند کم‌ریسک‌تری را دنبال کند.

از اوضاع کادر فنی استقلال خبر دارید؟

عبدالعلی چنگیز گفت:

از اول هم باید این کار را می‌کردند. نمی‌خواهم از استقلال تعریف کنم ولی انصافاً حداقل در این یک دهه شمار سرمربیان موفق استقلالی در لیگ برتر را که مرور کنید می‌بیند چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته یک پر شده از مربیانی که از استقلال به این حیطه ورود کرده‌اند پس چرا نباید با جمع کردن گروهی از این نفرات یک تیم فنی خوب را بالای سر استقلال گذاشت؟!

از تیم فنی جدید رضایت دارید؟

عبدالعلی چنگیز گفت:

نتایج کارشان می‌تواند رضایت پیشکسوتان و هواداران را تأیید کند. البته اینکه در این گروه جوان و باتجربه کنار هم قرار گرفته‌اند به خودی خود بازگوکننده وضعیت خوب تیم است. خود فکری که سال‌ها کار کرده و تجربه بالا آمدن از لیگ یک را داشته و مرفاوی هم که خودش نزدیک ۱۰، ۱۵ سال است در مربیگری فعال است. نیروی جوان هم دارند و آرش برهانی و بقیه قطعاً می‌توانند ایده‌هایی داشته باشند که به کارشان بیاید. تنها نکته مهم این است که نباید تضارب آرا به‌وجود بیاید و حرف نهایی را محمود فکری باید بزند. در این‌صورت همه مسائل به درستی پیش می‌رود.

از یارگیری تیم خبر دارید؟

عبدالعلی چنگیز گفت:

متأسفانه هنوز بازیکنان جدید را ثبت قرارداد نکرده‌ایم و این باعث شده تا درباره بدهی به شفر کمی دچار تردید شویم. دیاباته و میلیچ هم که برنگشته‌اند وگرنه بین نفراتی که جذب شدند بازیکنان خوبی حضور دارند که در کنار قبلی‌ها می‌توانند به تیم کمک کنند.

چشمی از این تیم جدا شده و…

عبدالعلی چنگیز گفت:

محمدحسین مرادمند را در خط دفاع شهرخودرو دیده‌ام و می‌دانم می‌تواند از پس این کار بربیاید. او جلو هم می‌رود و در حملات ضربه سرهای خوبی هم می‌زند. ضمن اینکه عارف غلامی و محمد دانشگر هم هستند که حالا یک فصل بیشتر از قبل تجربه بودن در استقلال را دارند.

این کادر استقلال را قهرمان می‌کند؟

عبدالعلی چنگیز گفت:

اصلاً نباید این‌گونه به ماجرا نگاه کرد. فکری تیم را نبسته و نهایتاً بتواند یکی دو بازیکنش را خودش انتخاب کند. از سوی دیگر بار توقع قهرمانی روی کادر فنی مانع رسیدن آنها به این مهم می‌شود. هوادار باید قبل از قهرمانی استقلال را دوست داشته باشد حتی اگر ۱۰ سال قهرمان نشد. نمونه‌اش را در لیورپول دیدیم. پس اول مهم است که استقلال خوب بازی کند بعد قهرمانی و مسائل دیگر خود به خود ایجاد می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=232316

برچسب ها

ثبت نظر

-