نیوز – لیگ برتر هندبال بانوان| قانع: بازی خوبی ارائه کردیم/کوهیان: در ضد حمله گل خوردیم

  • کد خبر : 234956
  • 01 آبان 1399 - 15:55

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، خدیجه قانع بعد از برد تیمش مقابل ذوب آهن در بازی دوم لیگ برتر، اظهارداشت: ذوب آهن تیم خوب و یکدستی بود اما ما خوب آنالیز کرده بودیم و غیر از ۱۰ دقیقه اول توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم.

وی درباره برد شاملی و اینکه نیمه دوم شاملی خیلی بازی کرده، خاطرنشان کرد: هندبال بازی است که اگر حتی تیم را از قبل آنالیز کرده باشیم مربیان در لحظه می‌توانند تاکتیک و تکنیک را تغییر دهند. ما باید به صورت مداوم تیم را آنالیز کنیم.

پروانه کوهیان، سرمربی ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر شهید شاملی، اظهار داشت: من از نتیجه خوشحالم و بچه ها خوب بازی کردند. تنها تیمی که در لیگ امسال بازیکن بومی داشت ذوب آهن بود و حتی یک بازیکن هم از جای دیگر نگرفته بودیم و من از این موضوع خوشحالم.

وی افزود: وقتی سایر تیم‌ها را می‌بینم حداقل ۵-۶ بازیکن از اقصی نقاط ایران گرفتند و بالطبع آنها باید بهتر نتیجه بگیرند. بچه‌ها تجربه کسب می‌کنند و شاگردانم خوب بازی کردند. ما در ضد حمله‌ها گل خوردیم. در تاکتیک‌ها گل زدیم و با توجه به اینکه گفتیم دفاع وسط حریف خالی است، نتوانستیم از آن استفاده کنیم. مطمئنا در سال‌های آتی بهتر خواهیم بود.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=234956

برچسب ها

ثبت نظر

-