فنونی‌زاده: همه باید به فکری کمک کنیم ؛ فراخوان و تجمع دردی از استقلال دوا نمی‌کند

  • کد خبر : 232245
  • 29 مهر 1399 - 14:10
فنونی‌زاده: همه باید به فکری کمک کنیم ؛ فراخوان و تجمع دردی از استقلال دوا نمی‌کند
مهدی فنونی‌زاده

مدافع اسبق تیم استقلال گفت: باید به فکری کمک کنیم نه اینکه تمرکزش را به هم بزنیم. او به عنوان یک مربی جوان به اندازه کافی استرس دارد و ما نباید دستی دستی او را مضطرب کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

مهدی فنونی‌زاده مدافع اسبق تیم استقلال درباره حضور کادر فنی جدید و اتفاقات مربوط به تجمعات اخیر روبه‌روی مجلس با ما همکلام شد و معتقد بود الان وقت این کارها نیست.

آقای فنونی‌زاده! وضعیت این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مهدی فنونی‌زاده گفت:

خب باید گفت یک اتفاق خوب رخ داده است. قبلاً هم در برخی دوره‌ها دیده بودیم که کادر فنی استقلال متشکل از استقلالی‌های مختلف بوده و اتفاقاً نتایج خوبی هم که برای این تیم کسب شده اغلب در آن دوره‌ها بوده است.

فرق این کادر با کادرهای دیگر چیست؟

این بچه‌ها از جنس استقلال هستند. سیروس و صمد می‌دانند استقلال چطور باید اداره شود. فکری استخوان خرد کرده این تیم است. عمو نصی و پرویز مظلومی مربیان اسبق این تیم بوده‌اند و زیر و بم کار در این محل را می‌شناسند.

حنیف به چه کاری در کادر فنی می‌آید؟

مهدی فنونی‌زاده گفت:

او نزدیک‌ترین مربی به بچه‌هاست و حرف تیم را می‌فهمد؛ چیزی شبیه کریم باقری در پرسپولیس. با تیم راحت حرف می‌زند و با بازیکنان شوخی می‌کند و اگر درد و ناراحتی بین اعضای تیم باشد را می‌شنود و با محمود فکری در میان می‌گذارد.

پس نگاه‌تان مثبت است؟

قطعاً! اصلاً برای ‌چه باید کرور کرور ارز به مربی خارجی بدهیم وقتی الان بهترین مربیان لیگ برتری اکثراً استقلالی هسستند. راحت می‌توان با جمع کردن یک تیم اینچنینی دور هم بهترین نتایج را گرفت. بازیکن‌ها هم وقتی می‌بینند یکی که در دربی گل زده و دیگری در فینال آسیا گلزنی کرده تا استقلال با همان گل قهرمان شود بالای سرشان است حرفشان را گوش می‌کنند.

تاکتیک روز دنیا را مد نظر قرار نمی‌دهید؟

مهدی فنونی‌زاده گفت:

به لطف اینترنت و موبایل الان فکر می‌کنید محمود فکری یا آنالیزورهایش در استقلال نمی‌توانند اصول جدید تاکتیکی در فوتبال را ببینند و یاد بگیرند؟ قطعاً این کار را می‌کنند. هر مربی باید برای عقب نماندن از قافله این کار را انجام دهد.

اخیراً برخی هواداران با تجمع روبه‌روی مجلس خواسته‌های‌شان را مطرح می‌کنند و به نظر می‌رسد هنوز دنبال استراماچونی هستند؟

این کارها دیگر برای الان نیست؛ این تجمعات را باید آخر فصل تشکیل می‌دادند و الان که تیم سرمربی دارد باید در آرامش به تمریناتش برسد و فردا در لیگ با قدرت حضور پیدا کند. باید به فکری کمک کنیم نه اینکه تمرکزش را به هم بزنیم. او به عنوان یک مربی جوان به اندازه کافی استرس دارد و ما نباید دستی دستی او را مضطرب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=232245

برچسب ها

ثبت نظر

-