نیوز – کارخانه: تهران، گزینه مناسبی برای میزبانی لیگ متمرکز والیبال است

  • کد خبر : 231933
  • 29 مهر 1399 - 10:23
نیوز – کارخانه: تهران، گزینه مناسبی برای میزبانی لیگ متمرکز والیبال است

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نیوز، درمورد شرایط تیم والیبال سایپا و برگزاری تمرینات این تیم در شرایط کرونایی اظهار داشت: از زمان شروع تمرینات در ابتدای فصل تا کنون چندین بار تست کرونا از بازیکنان و اعضای تیم والیبال سایپا گرفته شده است. در مقاطعی از لیگ برخی بازیکنان به این ویروس مبتلا شدند که به قرنطینه رفتند.

وی ادامه داد: در آخرین تست گیری از تیم ما جواب تست دو نفر از اعضای کادر فنی و محمد موسوی مثبت اعلام شد که آنها هم به قرنطینه رفتند. خوشبختانه شرایط آنها خوب است و به زودی به تمرینات اضافه خواهند شد. فدراسیون والیبال با بررسی شرایط تیم ها تصمیم گرفت لیگ را موقتا تعطیل کند که فکر می کنم اقدام مناسبی بود تا تیم ها کمی شرایط خود را بهبود ببخشند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر باشگاه های کشور، عنوان کرد: موج سوم ویروس کرونا هم راه افتاده و باید برای ادامه مسابقات تدابیر ویژه ای در نظر گرفت. فدراسیون والیبال سه روش را اعلام کرده که البته ابهاماتی هم دارد. ضمن اینکه ما یک بازی عقب افتاده با تیم شهرداری ورامین هم داریم که باید برای آن هم برنامه ریزی شود.

کارخانه ادامه داد: اوضاع در لیگ برتر بسیار خطرناک شده بود که فدراسیون مسابقات را موقتاً تعطیل کرد. فکر می کنم قبل از هر موضوعی خودمان به عنوان بازیکن و مربی باید پروتکل ها را جدی گرفته و رعایت کنیم درغیر اینصورت شاهد اتفاقات بدی در والیبال خواهیم بود. متاسفانه این ویروس با قدرت پیش می رود و اگر قوانین را جدی نگیریم شاید مسئولان مجبور به تعطیلی لیگ شوند.

وی گفت: مرحله اول لیگ هندبال به صورت متمرکز در تهران برگزار شد. برای لیگ والیبال هم پیشنهاد می دهم تا مسابقات در دو گروه به میزبانی تهران برگزار شود. وضعیت درمورد حضور تماشاگران هم که مشخص است، بنابراین فکر می کنم تهران با توجه به شرایطی که برای اسکان و برگزاری مسابقات دارد، گزینه مناسبی برای میزبانی باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا، اظهار داشت: بحث سلامتی ورزشکاران، مربیان و کل جامعه مطرح است و نمی توان به راحتی تصمیم گیری کرد. تا اینجای مسابقات تمام تیم ها از ویروس کرونا ضربه خوردند و من خودم هم مدتی به این ویروس مبتلا شدم. امیدوارم فدراسیون بتواند با مشورت باشگاه ها بهترین تصمیم را بگیرند تا شاهد کمترین خسارات در والیبال باشیم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=231933

برچسب ها

ثبت نظر

-