حقیقت وحشتناکی که در دندان درد دختری آمریکایی ۲۸ ساله نهفته بود +عکس

  • کد خبر : 231814
  • 29 مهر 1399 - 8:27
حقیقت وحشتناکی که در دندان درد دختری آمریکایی ۲۸ ساله نهفته بود +عکس

 

نیوز: دختری آمریکایی که بسیاری از دندان هایش را از دست داده و نمی‌توانست دهان خود را باز کند، پس از انجام معاینات لازم متوجه شد که به سرطان غدد بزاقی مبتلاست.

 

حقیقت وحشتناکی که در دندان درد دختر ۲۸ نهفته بود +عکس

 

نیکل کوالسکی، دختر ۲۸ ساله آمریکایی پس از آنکه به سرطان غدد بزاقی مبتلا شد تغییرات بزرگی در زندگی اش رخ داد. او ابتدا دچار احساس درد در فک و دندان‌های خود شده بود و هنگامی که به دندانپزشک مراجعه کرده بود پزشک به او گفته بود جای نگرانی نیست. اما پس از عکسبرداری از طریق اشعه ایکس مشخص شد که یک تومور خوش خیم در فک بالایی او قرار دارد، اما با این وجود پس از درمان اولیه پزشکان متوجه شدند که این تومور یک تومور سرطانی است و به درمان فوری نیاز است

نیکل می‌گوید: مشکل از درد دندان شروع شد و دندانپزشک گفت که جای نگرانی نیست؛ اما پس از شش ماه درد افزایش یافت و تمام صورت را فرا گرفت. درد تا حدی شدید بود که نمی‌توانستم بخوابم و در نهایت پس از چندبار مراجعه به پزشک، عکسبرداری اشعه ایکس مشخص کرد که برخی استخوان‌های فک از بین رفته است.

جراح فک یکی از دندان‌های آسیاب او را برای نمونه برداری خارج کرد که پس از آن مشخص شد او به یک تومور خوش خیم مبتلاست، سپس عمل جراحی و خارج کردن جزئی از فک نیکل برای از بین بردن تومور انجام شد و طی این عمل، ۴ دندان او نیز از بین رفت.

 

حقیقت وحشتناکی که در دندان درد دختر ۲۸ نهفته بود +عکس

ابتلا به سرطان در خانواده نیکل دختری آمریکایی تازگی نداشته و متاسفانه سه نفر از اجداد و خاله‌های او به سرطان مبتلا بوده اند، اما ابتلای زودهنگام این دختر آمریکایی را غافلگیر کرده است.

علی رغم آنکه مداوا بر روی نیکل انجام شد، اما درد‌های او ادامه داشته و پس از آزمایشات جدید مشخص شد که او دوباره به سرطان مبتلا شده و استخوان فک او به شکل گسترده دچار خوردگی شده است.

اکنون نیکل به یک عمل جراحی جدید برای خارج کردن کام و ۷ دندان دیگر خود نیاز دارد. او همچنین به ۳۰ روز دیگر باید پرتو درمانی شود.

باشگاه خبرنگاران

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=231814

ثبت نظر

-