۳۱ هزار و ۴۵۰ متقاضی در فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو

  • کد خبر : 229502
  • 27 مهر 1399 - 16:55
۳۱ هزار و ۴۵۰  متقاضی در فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

 

31 هزار و 450 متقاضی در فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو

جزئیات قرعه کشی دو طرح فروش ایران خودرو؛

به گزارش نیوز؛  در پنجمین مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو  ۳۱ هزار و ۴۵۰ متقاضی تعیین تکلیف شدند که از این تعداد  ۹ هزار و ۴۵۰ ثبت نام کننده برای طرح فروش فوق العاده ثبت نام کرده بودند  و ۲۲ هزار دستگاه خودرو نیز برای پیش فروش یک ساله تعیین تکلیف شدند، همچنین براساس قوانین پیش فروش نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

براساس اعلام شرکت ایران خودرو منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت؛ همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

  در پنجمین مرحله فروش فوق العاده  خودرو در مجموع ۱۲ محصول در نظر گرفته شده بود که چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور TU5، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند LX، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

بیشتر بدانید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=229502

ثبت نظر

-