صدرنشینی پژو در رالی قیمت‌های ایران/ معرفی ارزان ترین خودرو بازار+ جدول

  • کد خبر : 228027
  • 25 مهر 1399 - 16:25
صدرنشینی پژو در رالی قیمت‌های ایران/ معرفی ارزان ترین خودرو بازار+ جدول

به گزارش نیوز؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در آخرین روز هفته سوم مهرماه سمند LX با موتور EF7و سمند سورن در بازار موجود نبوده و به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این دو مدل خودرو در این روزها بسیار محدود بوده که این امر موجب شده تا فروشندگان نسبت به معامله این خودرو خوداری کنند به همین دلیل این دو خودرو را در سومین هفته مهرماه در بازار مهر کم یابی را بخورند.

معرفی ارزان ترین خودرو بازار 

پراید ۱۳۱ را می توان در حال حاضر ارزان ترین خودرو در میان پرتیراژها در بازار دانست، براساس ارزیابی بازار در حال حاضر این خودرو با بازه قیمتی ۱۳۰ تا ۱۳۱ میلیون تومان در بازار معامله می شود، هرچند این خودرو توانسته عنوان ارزان ترین خودرو در میان پرتیراژها را از آن خود کند، اما نسبت به هفته قبل مهرماه از رشد قیمت بی نصیب نبوده است و رشدی نزدیک به ۵ درصدی داشته است.

رشد قیمت خانواده ۲۰۶ صندوق دار

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در سومین هفته مهرماه پژو ۲۰۶ صندوقدار را با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به پایان رساند و با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز در سومین هفته مهر ماه نیز با قیمت ۲۵۶ میلیون تومان معامله شد، مقایسه قیمت این خودرو نیز نسبت به مدت مشابه هفته قبل از رشد حدود ۵ درصدی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو حکایت دارد. تیپ ۵ این خودرو نیز از رشد قیمتی ۱۷ میلیون تومانی را در سومین هفته مهرماه تجربه کرد و با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار معامله شد و رشد ۵٫۵ درصدی را تجربه کرد.

سمند در بازار چند؟

سمند lx نیز در سومین هفته مهر ماه با قیمت ۲۲۵ میلیون تومانی خرید و فروش شد و نسبت به   هفته قبل رشدی بیش از ۳ درصدی را ثبت کرد. اما در خصوص سمند LX با موتور EF7 نیز که در سوم مهر ماه با قیمت ۲۵۵ میلیون تومان خرید و فروش شد و می توان گفت در میان طرفداران سمند خودرویی محبوب محسوب می شود، به دلیل عرضه کم این هفته در خرید و فروش نشد.

سمند سورن نیز که در هفته گذشته ۲۸۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد در این هفته همانند سمند LX با موتور EF7 در بازار معامله نشد.

قیمت خانواده تیبا در بازار

تیبا صندوقدار هم سومین هفته مهر ماه رشد قیمت را ثبت کرد و این هفته را با رشد قیمت حدود ۴درصد پشت سرگذاشت و در بازار با قیمت ۱۵۵ تا ۱۵۷ میلیون تومان معامله شد.

تیبا۲ این خودرو، اما در دومین هفته رشدی ۲ درصدی را ثبت کرد و با قیمت ۱۷۰تا ۱۷۴ میلیون تومان معامله شد. ساینا نیز با رشدی بیش از ۴ درصدی نسبت به هفته قبل با قیمتی ۱۷۰ تا ۱۷۳ میلیون تومانی در بازار خرید و فروش شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=228027

ثبت نظر

-