نیوز – نامه جدید ماشین‌سازی به فدراسیون درمورد پرونده بازیکن استقلال/پنجره باشگاه تبریزی هفته آینده باز می‌شود؟

  • کد خبر : 227481
  • 24 مهر 1399 - 19:24
نیوز – نامه جدید ماشین‌سازی به فدراسیون درمورد پرونده بازیکن استقلال/پنجره باشگاه تبریزی هفته آینده باز می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، موضوع مطالبات لوسیانو پریرا از ماشین سازی تبریز باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه توسط فیفا شد و به همین خاطر مدیران باشگاه تبریزی به دنبال رفع این مشکل هستند.

پرداخت مطالبات مهاجم برزیلی به دلیل شرایط تحریمی تا به حال میسر نشده، با این وجود مسئولان ماشین سازی به کمک وکیل باشگاه برای برطرف کردن موانع موجود تلاش می‌کنند.

سیدمحمد سیدعلوی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: از طریق تیم مربوطه و وکیل باشگاه در حال طی کردن مسیرهای قانونی هستیم تاپول شیمبا پرداخت و پنجره ما باز شود. این مشکل ظرف هفته آینده صد در صد بر طرف می‌شود. زمان زیادی تا شروع مسابقات نمانده و باید هرچه زودتر آن را رفع کنیم تا در فصل جدید مشکلی نداشته باشیم.

علوی در خصوص سرانجام اعتراض ماشین سازی به حضور بابک مرادی در تیم استقلال گفت: بابک مرادی بازیکن ما است و دو سال دیگر قرار داد دارد. ما برا ین موضوع تاکید داریم. البته نگه داشتن او در ماشین سازی زوری نیست اما قانون حق تصمیم گیری در این مورد را به ما می‌دهد. 

وی افزود: بعد از اینکه اعتراضمان را به فدراسیون اعلام و مدارکمان را ارسال کردیم، نامه‌ای به ما دادند و گفتند منتظر بمانید تا برای برگزاری جلسه به شما اطلاع بدهیم. یک هفته صبر کردیم اما جوابی از سوی فدراسیون نیامد. به همین خاطر پیرو نامه آن‌ها، روز گذشته نامه‌ دیگری را برای فدراسیون ارسال و اعلام کردیم که منتظر پاسخ شما و اعلام زمان برگزاری جلسه هستیم.

گفتنی است تیم ماشین سازی تبریز که اردویی را در تهران برپا کرده، روز گذشته به مصاف پیکان رفت و فردا نیز یک بازی تدارکاتی را برگزار می‌کند. سبزپوشان فردا شب به اردوی تهران پایان می‌دهند و راهی تبریز می‌شوند.

انتهای پیام/ا

 


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=227481

ثبت نظر

-