دستگاه قضایی حساب استقلال را بررسی کند

  • کد خبر : 22714
  • 21 اسفند 1398 - 23:04
دستگاه قضایی حساب استقلال را بررسی کند

به گزارش نیوز، حسین فرزامی از مدیران اسبق باشگاه استقلال وضعیت این روز‌های باشگاه استقلال را وخیم توصیف می‌کند و معتقد است از باشگاه خرابه‌ای را تحویل علی فتح‌الله‌زاده داده‌اند و هواداران و بازیکنان نباید توقع شق‌القمر داشته باشند.

از اوضاع باشگاه استقلال در این ایام خبر دارید؟
واقعاً باعث تأسف است. چیزی از باشگاه باقی نگذاشته‌اند. هر طرف آن را می‌بینید، به خرابه‌ای می‌ماند که از آن دود به هوا بلند است. این شرایط برای باشگاه بزرگی مانند استقلال اصلاً قابل توجیه نیست.

چرا باشگاه به این روز افتاده است؟
چون طی این ۳، ۴ سال گذشته هر بلایی خواستند سر این باشگاه آوردند. آقایان جپاروف را آوردند چرا پول رضایتنامه اش را ندادند؟ چرا پول خودش را ندادند؟ مهم نیست!

با این شرایط آینده باشگاه را چطور متصور هستید؟
وضعیت بدی در انتظار باشگاه است. خدا کند فتح‌الله زاده سکته نکند! با این همه بدهی، یک ریال هم در حساب باشگاه پول نیست و تازه مبالغی را هم از اسپانسر‌ها گرفته‌اند که مربوط به آینده است و در واقع پول‌ها را جلو جلو گرفتند و خرج کردند. یک نفر باید افتخاری و فتحی را سؤال و جواب کند.

چه کسی باید این کار را بکند؟
دولت! دستگاه قضایی! سازمان بازرسی کل کشور! یکی باید ببیند چه اتفاقی در این باشگاه رخ داده است. آقا! اگر پول نبوده چرا رفتید این همه بازیکن خارجی آوردید؟ بویان نایدنوف نمی‌آمد اتفاقی می‌افتاد که الان باید التماسش را بکنیم دو روز وقت بدهد تا پولش را دو دستی تقدیمش کنیم؟ مگر پاییز پارسال نبود الحاجی گرو و نیومایر را نیامده بیرون کردند؟! یکی باید حساب این آقایان را رسیدگی کند که اصلاً با چه دلایلی این نفرات را به استقلال آوردند و بعد سینه‌شان را جلو دادند که طوری با آن‌ها فسخ کردیم که شکایتی نکنند.

خب تا الان که نکرده‌اند.
من هم بودم شکایت نمی‌کردم. طرف آمده بعد از دو سال گل نزدن، یک گل از روی نقطه پنالتی زده و باقی اوقات یا روی نیمکت بوده یا در فیزیوتراپی! کلی هم پول گرفته و برگشته خانه اش. قاطعانه می‌گویم که هواداران و بازیکنان نباید با این اوضاع از فتح‌الله‌زاده توقع شق‌القمر داشته باشند. وزارت ورزش باید درباره این اوضاع از مدیران قبلی حساب و جواب بخواهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=22714

ثبت نظر

-