استقلال ؛ جانواریو : در تیم های فکری بازیکن سالاری نیست ؛ او می تواند کمک زیادی به استقلال کند

  • کد خبر : 226823
  • 23 مهر 1399 - 23:53
استقلال ؛ جانواریو : در تیم های فکری بازیکن سالاری نیست ؛ او می تواند کمک زیادی به استقلال کند
فابیو جانواریو ؛ استقلال

فابیو جانواریو معتقد است حضور فکری می‌تواند به شرایط آبی‌ها سروسامان بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

فابیو جانواریو  معتقد است، حضور فکری می‌تواند به شرایط استقلال سروسامان بدهد و در این بین هواداران تیم هم باید کمی صبر داشته باشند تا کادر فنی بتواند تفکراتش را پیاده کند. او به سوالات زیر پاسخ داد:

استارت تمرینات استقلال هم زده شد؟

خدا را شکر به هر حال تمرینات استقلال هم شروع شد و به نوعی تیم سر و سامان گرفت. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان بتوانند در کنار یکدیگر سال فوتبالی خوبی را رقم بزنند.

محمود فکری هم به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد؟

فکری کاپیتان سابق استقلال بوده، سالها برای این تیم زحمت کشیده و به نوعی با جو این تیم آشناست. فکری می‌تواند تیم را سر و سامان بدهد به خصوص اینکه در کنار او افرادی چون مظلومی و مرفاوی قرار دارند. آنها در گذشته سرمربی این تیم بوده‌اند و با جو این تیم آشنایی کامل دارند. درواقع می‌توان گفت با حاشیه‌های تیم آشنایی کامل دارند و راه مقابله با آن را می‌دانند.

 فکری در اولین جلسه به بازیکنان اعلام کرد نظم و انضباط سرلوحه کارش است؟

زمانی که فکری در تیم بود ، با تعصب بود و نظم و انضباط داشت. تیمی که نظم و انضباط نداشته باشد، به مشکل می‌خورد. قدم اول در تمرین خوب برداشته شد و فکری هم مربی‌ ای است که هر جایی بوده، بازیکن سالاری نبوده است. اگر او با این رویه پیش برود، می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند.

 در خصوص حضور صمد مرفاوی و پرویز مظلومی صحبت کردید. این دو چقدر می‌توانند به آبی پوشان کمک کنند؟

 این دو در گذشته سرمربی استقلال بوده‌اند، اما شخصیت‌شان اینطور نیست که دنبال سرمربیگری باشند. یکی از ایرادها به کادر فنی، کم‌ تجربگی‌‌ در لیگ برتر بود. صمد مرفاوی و پرویز مظلومی که  از تجربه کافی برخوردار هستند ، می‌تواند به فکری کمک کنند. این افراد دنبال پست سرمربیگری نیستند.

 خیلی‌ها می‌گویند استقلال به دلیل نداشتن بدنسازی شاید در بازیهای ابتدایی لیگ به مشکل بخورد؟

استقلال به تازگی استارت زده است و تنها ۲۰ روز تا آغاز لیگ فرصت داریم. هواداران باید صبر بیشتری داشته باشند. ممکن است است استقلال در دو، سه بازی اول دچار مشکل شود، به همین دلیل هوادار باید صبر کند و به کادر فنی جوان خود زمان بدهد.

 پنجره نقل و انتقالات تیم همچنان بسته است؟

امیدوارم تا قبل از شروع لیگ برتر این اتفاق بیفتد زیرا برای حضور بازیکنان جدید، استقلال نیاز دارد که پنجره‌اش در نقل و انتقالات باز باشد. مدیران استقلال باید هرچه زودتر نسبت به رفع این موضوع اقدام کنند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

مدیرعامل استقلال هم کنار رفته و این تیم همچنان با سرپرست اداره می‌شود؟

به نظرم تیم باید یک مدیر توانمند را به مجموعه بیاورد تا آشنایی کامل به امور این تیم را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=226823

برچسب ها

ثبت نظر

-