شهره قمر روز گذشته طی دو استوری در اینستاگرام شخصی خود با پرداختن به حواشی سریال شهرزاد اینگونه نوشت:

شهره قمر اعدام بازیگران سریال شهرزاد

 

به عنوان هنرمندی از نسل معلمان شریف که هم پدر بزرگوارم و هم مادر بزرگوارم دو معلم زحمت کش این مملکت بوده اند و اکنون بازنشسته هستند از تمامی عوامل سریال شهرزاد و تمامی مفسدین فی الارض شاکی خصوص هستم و تقاضای رسیدگی دارم.

>>>بیشتر بخوانید:

جای زخم سریال شهرزاد روی یک بنای تاریخی دوره قاجار

آدم‌حسابی‌ها؛ بانو شهرزاد رفعتی، مقیم کانادا

شهره قمر: بازیگران شهرزاد را اعدام کنید

 

تمامی مفسدین فی الارض پرونده های اختلاس از جمله بارزش بازیگران و عوامل و پخش منحوس سریال [شهرزاد] که از جیب ملت شریف و صبور ایران و معلمان زجر کشیده و محترم دزدی های میلیاردی کرده اند اعدام باید گردند.

شهره قمر متولد ۱۲ مهر ۱۳۷۲ در کردستان است. بازیگری را از سنین نوجوانی را آغاز  کرده و فیلم انعکاس نیز اولین تجربه سینمایی وی است.

شهره قمر کیست؟

شهره قمر فعالیت هنری اش را در سال 1388 یعنی از سن 15 سالگی شروع کرد و اولین بار در فیلم سینمایی انعکاس بازی کرد و توانست با بازی خوب، نامش را در سینما تثبیت کند. در فيلم انعکاس نوجوانی بود که در قالب زنی اغواگر قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذيرش با اولين فيلمش نام خود را در سينما تثبيت کند.

شهره قمر هميشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکيه اش به بازيگريش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.