محمد انصاری قرارداد دارد ولی جا برای او نیست ؛ یحیی او را نمی خواهد

  • کد خبر : 226344
  • 23 مهر 1399 - 14:35
محمد انصاری قرارداد دارد ولی جا برای او نیست ؛ یحیی او را نمی خواهد
محمد انصاری ، بازیکن خوش اخلاق پرسپولیس دیروز در جلسه با رسول پناه گفت : من پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری چینی ها را بخاطر پرسپولیس رد کردم و با فشار بازی ها مصدوم شدم ، این رفتار حق من نیست.

محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس می‌خواهد تکلیفش مشخص شود که آیا در لیست ۱۸ نفره تیم قرار می‌گیرد یا باید به فکر تیم جدید باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و نمی‌تواند در بازی‌های ابتدایی نیم‌فصل اول لیگ بیستم به پرسپولیس کمک کند. انصاری هفته‌های زیادی را از دست می‌دهد اما با تیم قرارداد دارد. مدافع چپ پرسپولیس می‌خواهد تکلیفش مشخص شود که آیا در لیست ۱۸ نفره تیم قرار می‌گیرد یا باید به فکر تیم جدید باشد.

مدیران تیم در صورت عدم نیاز به محمد انصاری باید قرارداد او را فسخ کنند و پول فصل پیش‌رو را کامل بپردازند اما هنوز تصمیمی برای این بازیکن گرفته نشده است. احتمال جدایی شجاع خلیل‌زاده و پنجره‌های بسته تنها راه ماندن انصاری در لیست تیم است. بازیکنی که باید در فصل جاری نیمکت‌نشین سعید آقایی باشد و بعد از چند اشتباه در شهرآورد اعتماد کادر فنی را از دست داد. انصاری گفته تکلیفش را باشگاه مشخص نمی‌کند که باید در تمرینات حاضر شود یا تیم را ترک کند. به نظر می‌رسد همه چیز به تصمیم شجاع بستگی دارد و انصاری تا مشخص شدن وضعیت شجاع خلیل‌زاده باید صبر کند. لیست ۱۸ نفره بزرگسال پرسپولیس برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شده بود و جای انصاری را پر کردند و حالا که او قصد بازگشت به تیم را دارد، جایی برای او نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=226344

برچسب ها

ثبت نظر

-