تصادف مرگبار پراید با مرد جوان در اتوبان بسیج

  • کد خبر : 225378
  • 22 مهر 1399 - 18:36
تصادف مرگبار پراید با مرد جوان در اتوبان بسیج

تصادف

به گزارش نیوز، سرهنگ “احسان موُمنی” گفت: ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز ۲۲ مهر ماه وقوع یک فقره تصادف رانندگی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج بعد از سه راه افسریه به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

وی عنوان کرد: با دریافت اعلام تصادف بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس راهور به نشانی اعلام اعزام ولی متاسفانه مشخص شد عابر پیاده به علت شدت ضربه وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داده بود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، یک دستگاه خودروی پراید که در حال حرکت بوده با عابر پیاده که در حال تردد بوده برخوردکرده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت : کارشناسان پلیس راهور فاتب علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

توصیه پلیسی

سرهنگ موُمنی توصیه کرد: رانندگان هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و در طول مسیر به تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از تلفن همراه استفاده نکنند و خوردن و آشامیدن،صحبت کردن با سرنشینان که موجب حواس پرتی می شود دوری کنند.

عابران پیاده در هنگام عبور از عرض معابر و بزرگراه ها حتماً از پل های هوایی و یا گذر گاه های عابر پیاده استفاده کنند و از ایستادن و پیاده روی در سطح بزرگراه ها جداً خودداری کنند تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

با حوادث نیوز همرا باشید..

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=225378

ثبت نظر

-