استقلال ؛ در استقلال ؛ «درهای بسته» فعلا تعطیل شد! تابویی که فکری در استقلال شکست

  • کد خبر : 224264
  • 21 مهر 1399 - 17:50

 

 

استقلال

 به گزارش نیوز با نظر محمود فکری تمرینات استقلال تا اطلاع ثانوی در حضور اصحاب رسانه برگزار می شود و فعلا از درهای بسته خبری نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

سالها بود تمرینات تیم استقلال بنا به دلایل مختلف پشت درهای بسته انجام می شد و هواداران و اصحاب رسانه از حضور در تمرینات این تیم منع می شدند که این منجر به فاصله افتادن فراوان بین قشر هوادار با تیم استقلال می شد.

برای اولین بار در آخرین روزهای فصل پانزدهم قانون «درهای بسته» در تمرینات استقلال حاکم شد. هرچند در اولین روزهای حضور منصوریان در استقلال در لیگ شانزدهم این قانون شکست و استقبال خوبی از سوی هواداران در تمرینات صورت گرفت، اما استقلالی ها بار دیگر تمرینات خود را به پشت درهای بسته منتقل کردند تا از حاشیه در امان باشند.

آبی ها که به تمرین کردن در فضایی خلوت عادت کرده بودند، در زمان شفر، استراماچونی و مجیدی هم به دلایلی از حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرین ممانعت به عمل می آوردند تا فاصله بین آنها و هواداران عمیق تر باشد. در همه این سالها تنها در مواردی معدود به اصحاب رسانه اجازه دقایقی حضور در تمرین داده می شد.

محمود فکری از اولین تمرین استقلال خواست قانون درهای بسته منتفی و تمرینات تیمش در ملاء عام برگزار شود که البته به دلیل شرایط کرونایی کشور، قوانین اجازه حضور هواداران را به تمرینات نمی‌دهد، اما همواره حضور اصحاب رسانه در محل تمرین آبی پوشان و تهیه گزارش و خبر از این مکان آزاد است.

فکری تابوی تمرینات پشت درهای بسته را بعد از سالها شکست و امیدوار است شرایط تیمش به نوعی پیش برود که ناچار به بازگشت به دوران پشت درهای بسته نباشد.

آبی پوشان از روز جمعه تمرینات شان را با محمود فکری آغاز کردند و در حال حاضر این تمرینات به صورت دو جلسه در روز ادامه دارد.

تازه ترین خبر ها…

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=224264

ثبت نظر

-