هوگو لوریس : پوگبا ثابت کرد از رهبران فرانسه است ؛ تمجید هوگو لوریس از پوگبا 

  • کد خبر : 224164
  • 21 مهر 1399 - 16:23
 هوگو لوریس : پوگبا ثابت کرد از رهبران فرانسه است ؛ تمجید هوگو لوریس از پوگبا 

 

 هوگو لوریس : پوگبا ثابت کرد از رهبران فرانسه است ؛ تمجید هوگو لوریس از پوگبا 

لوریس ؛ پانزده سیو دیدنی از هوگو لوریس در سال 2019 میلادی

 

نیوز:هوگو لوریس از بازگشت پل پوگبا به تیم ملی این کشور استقبال کرده و بعد از تساوی مقابل پرتغال از پوگبا به عنوان یکی از رهبران فرانسه یاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

درحالیکه فرانسه دیشب در لیگ ملت‌های یوفا مقابل پرتغال به تساوی ۰-۰ رسید هوگو لوریس سنگربان تیم فوتبال فرانسه و تاتنهام از بازگشت دوباره پل پوگبا به تیم ملی کشورش استقبال کرده و گفت او با نمایش قوی خود نشان داده که یکی از رهبران تیم ملی فرانسه است.

پل پوگبا که در سالی که گذشت با مصدومیتهای متعدد دست و پنجه نرم می کرد دیشب بعد از حدود یک ماه دوری از تیم ملی به ترکیب فرانسه بازگشت. پوگبا که به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و در کنار انگولو کانته و آدریان رابیو خط میانی فرانسه را تشکیل داده بود تا دقیقه ۹۰ در بازی حضور داشت و سه شوت به سمت دروازه پرتغال شلیک کرد.

 

لوریس: پوگبا ثابت کرد از رهبران فرانسه است :: ورزش سه

هوگو لوریس سنگربان فرانسه و باشگاه تاتنهام

 

هوگو لوریس سنگربان فرانسه و باشگاه تاتنهام که سابقه ایستادن مقابل پوگبا در لیگ برتر را دارد در پایان بازی دیشب گفت:

” پل پوگبا حضور تاثیرگذاری داشت. او مدام توپ می خواست و صدایش را به گوش بازیکنان ما می رساند. پل یک رهبر است و ما این را امروز احساس کردیم. بعد از یک سال غیبت او امروز خیلی خوب بود”.

دروازه بان فرانسه در ادامه گفت:

” ما در نیمه اول گرایش به عقب نشینی داشتیم و شاید این به خاطر ترس بود. بعد از آن هم برای مدتی کیفیت حریف از ما بهتر بود. هر کدام از دو تیم در بخشهایی از بازی بهتر بودند. ما در ۳۰ دقیقه پایانی به اندازه کافی خوب نبودیم. البته ترجیح می‌دادیم برنده شویم ولی رویهم رفته خوب کار کردیم”.

 

در نیوز بیشتر بخوانید: »»

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=224164

ثبت نظر

-