مرگ دلخراش ۴ کارمند میراث فرهنگی زاهدان در واژگونی خودروی اداره + عکس قربانیان

  • کد خبر : 223945
  • 21 مهر 1399 - 13:22
مرگ دلخراش ۴ کارمند میراث فرهنگی زاهدان در واژگونی خودروی اداره + عکس قربانیان

 

 

نیوز: مدیرکل میراث‌ فرهنگی ،  گردشگری و صنایع ‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: ۴ نفر از همکاران این اداره کل از جمله مسوول روابط عمومی شب گذشته در حال انجام ماموریت در محور نیکشهر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

به گزارش نیوز ، علیرضا جلالزایی روز دوشنبه اظهار داشت: ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی از کارشناسان معاونت میراث ‌فرهنگی کشور روز گذشته برای ماموریت کاری به سیستان و بلوچستان سفر کرده و به ‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط‌ عمومی اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان و امین چاجی از همکاران ترابری و راننده این خودرو بامداد امروز در یک سانحه رانندگی به دیار باقی شتافتند.

 

مرگ دلخراش 4 کارمند میراث فرهنگی زاهدان در واژگونی خودروی اداره + عکس  قربانیان

مرگ تلخ ۴ کارمند میراث فرهنگی زاهدان در جاده

وی گفت: این ۲ کارشناس به ‌همراه مدیر روابط‌ عمومی اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان به منظور بازدید از بناهای تاریخی روز گذشته به ‌سمت زابل و سپس ایرانشهر در حرکت بودند که متأسفانه ساعت سه و نیم صبح روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ در محور نیکشهر به ایرانشهر خودرو از جاده منحرف شده و به علت سقوط از ارتفاع تا طلوع آفتاب هیچ کس از وقوع حادثه مطلع نشده بود تا اینکه با روشن شدن هوا خودروهای عبوری متوجه حادثه شده بودند.

فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر نیز گفت: بامداد امروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۲۳ محور نیکشهر به ایرانشهر به پلیس راه این شهرستان اطلاع داده شد.

سرهنگ کلبعلی گفت: تیم های ارزیابی پلیس راه شهرستان بلافاصله بعد از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: عدم توجه به جلو و خستگی عامل این واژگونی خونین از سوی کارشناسان اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه نیکشهر افزود: سرنشینان خودروی واژگون شده از کارمندان میراث فرهنگی و گردشگری استان بودند که متاسفانه هر چهار سرنشین جان خود را از دست دادند.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=223945

ثبت نظر

-