پرسپولیس ؛ خبر جدید درباره پرداخت طلب برانکو ؛ معاون اقتصادی پرسپولیس پاسخ داد

  • کد خبر : 223507
  • 21 مهر 1399 - 7:00
پرسپولیس ؛ خبر جدید درباره پرداخت طلب برانکو ؛ معاون اقتصادی پرسپولیس پاسخ داد

 

 

رضا یلوه معون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی آخرین اخبار پرداخت طلب برانکو را تشریح کرد و گفت : شاید تا ۲۴ ساعت آینده طلب برانکو تامین شود اما شاید در واریز پول به حساب ایشان مشکل ایجاد شود.

نیوز:  رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی آخرین اخبار پرداخت طلب برانکو را تشریح کرد و گفت : تا ۲۴ ساعت آینده طلب برانکو تامین شود اما شاید در واریز پول به حساب ایشان مشکل ایجاد شود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ، با انتشار پیامی در فضای مجازی آخرین خبر درباره پرداخت بدهی برانکو را به گوش هوداران پرسپولیس رساند.

رضا یلوه در این خصوص گفت :

هواداران عزیز پرسپولیس سلام

در روز های اخیر، به نقل از من نقل قول های کذبی منتشر شده که مسببان آن هدفی جز ایجاد تنش و فاصله بین هواداران و باشگاه را دنبال نمی کنند.

لذا از این طریق به طور بی واسطه سعی خواهم کرد تا شما را در جریان اتفاقات و تلاشها بگذارم. به اطلاع شما می رسانم ، ما به شکل گسترده در تلاشیم تا در موعد مقرر نسبت به تامین طلب جناب برانکو اقدام کنیم تا مشکلی برای تیم محبوبمان پیش نیاید اما بحث تامین منابع یک طرف ماجرا است و بحث واریز پول به حساب ایشان بحث دیگری است . بنابراین با وجود تلاش های زیاد شاید طلب برانکو تا ۲۴ ساعت آینده تامین شود اما واریز آن کمی وقت نیاز داشته باشد ، چرا که واریز از راه های غیر معمول خطر بلوکه شدن پول را در پی خواهد داشت.پس بدیهی است که این مهم نیازمند پیگیری و نامه نگاری های اداری است با این حال در صورت حصول نتیجه ، احتمال حل پرونده آقای برانکو در مهلتی که خطری گریبانگیر باشگاه نباشد، وجود خواهد داشت که شما را از همین طریق درجریان آخرین اخبار آن قرار خواهیم داد.

قولی که می دهیم مبنی بر این است که تمام همت و تلاشمان را بکار می گیریم تا از این امتحان ، سربلند بیرون بیاییم اما قولی نمیدهیم که با عدم حصول آن شرمنده شما عزیزان شویم، چرا که در صورت عدم تحقق وعده ، باعث آزردگی خاطر شما عزیزان خواهیم شد.

دغدغه و نگرانی های شما برای ما بسیار مهم است، پس اخبار را از افراد و کانال های رسمی مرتبط با باشگاه دنبال کنید تا با ایجاد فضایی آرام به حل معضل کنونی کمک کنیم.

انشالله با همدلی و سعه صدر و همکاری دلسوزان و مسئولان و از همه مهم تر یاری خداوند متعال مشکلات مرتفع خواهند شد.

 

 

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=223507

برچسب ها

ثبت نظر

-