حیوان آزاری تایلندی ها برای درآمدزایی از توریسم + عکس

  • کد خبر : 22301
  • 21 اسفند 1398 - 12:21
حیوان آزاری تایلندی ها برای درآمدزایی از توریسم + عکس

کد خبر: ۱۴۶۱۰۵

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ – ۱۰:۳۶

تایلندی ها برای درآمدزایی از صنعت توریسم در این کشور، میمون‌ها را مجبور به وزنه زدن و همچنین دراز نشست در مقابل گردشگران می‌کنند.

بدون شک انسان، تنهاترین موجود زمین است که نه تنها حیات خود بلکه حیات سایر موجودات و در کل حیات این کره خاکی را با خطر نابودی مواجه کرده است. خودخواهی انسان موجب شده نه تنها همنوعان خود بلکه سایر موجودات را نیز برای منافع خود به استثمار بکشد.

 

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک مورد از حیوان آزاری را در یکی از باغ وحش‌های کشور تایلند به تصویر می‌کشد. مسئولان این باغ وحش برای درآمدزایی از صنعت توریسم، میمون‌ها را مجبور به وزنه زدن و همچنین دراز نشست در مقابل گردشگران می‌کنند. در ویدئوی منتشر شده میمون‌ها در حالی که زنجیری به گردن آن‌ها بسته شده است وادار به انجام این حرکات سخت می‌شوند.

 

این ویدئو توسط ” PETA “، یک گروه حامی حیوانات در استان ” پوکِت ” تایلند تهیه و منتشر شده است. بنا به اعلام PETA میمون‌ها در مکانی که دمای آن به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد وادار به انجام چنین تمرین‌هایی می‌شوند. همچنین مقامات باغ وحش برای در امان ماندن از حمله میمون‌ها تمام دندان‌های آن‌ها را کشیده‌اند. میمون‌ها پس از زایمان نیز بلافاصله از بچه‌های خود جدا می‌شوند تا این اتفاق نتواند در اجرای برنامه آن‌ها اختلال ایجاد کند.

 

” جیسون بِیکِر”، معاون PETA در این باره گفت: «آنچه در این باغ وحش در حال وقوع است شرم‌آور است. ما برای جلب توجه افکار عمومی اقدام به تهیه و انتشار این ویدئو کردیم. باید فورا شکنجه علیه میمون‌ها در این باغ وحش پایان یابد».

 

گفتنی است؛ هنوز مسئولان باغ وحش به این ویدئو و ادعا‌های مطرح شده توسط PETA واکنشی نشان نداده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=22301

ثبت نظر

-