مرگ تلخ زن ساوه ای / او زنده زنده دفن شد

  • کد خبر : 222238
  • 20 مهر 1399 - 7:05
مرگ تلخ زن ساوه ای / او زنده زنده دفن شد

به گزارش نیوز، محمدرضا برزگر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: حدود ساعت ۲۰ جمعه ۱۸ مهر گزارشی مبنی بر تخریب واحد مسکونی در خیابان ارشاد (ارشاد ۱۷) حدفاصل خیابان‌های باهنر و صیاد شیرازی دریافت شد و بلافاصله ۱۲ نفر از نیروهای آتش‌نشانی از دو ایستگاه به همراه سه تیم اورژانس شهری در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: با آغاز عملیات امداد و نجات و آواربرداری، در مشاهدات اولیه مشخص شد که انفجار صورت گرفته منجر به تخریب سه واحد مسکونی شامل یک ساختمان دو طبقه و دو واحد دیگر شده است. همچنین بر اثر این انفجار دیوار مدرسه مجاور واحدهای مسکونی تخریب و شیشه‌های واحدهای مسکونی مجاور نیز شکسته شده بود.

برزگر افزود: بر اثر تخریب این سه واحد مسکونی یک زن ۵۰ ساله به‌دلیل شدت جراحات وارده ناشی از ریزش آوار جان خود را از دست داد. دو مصدوم زن نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس اعزام و سه نفر دیگر به‌صورت سرپایی درمان شدند.

انفجار مرگبار در ساوه

رئیس سازمان آتش‌نشانی ساوه درخصوص علت وقوع حادثه گفت: آنچه واضح است اینکه انفجار مهیبی منجر به وقوع این حادثه مرگبار شده، اما اینکه این انفجار بر اثر نشت گاز شهری یا ترکیدگی کپسول بوده است، در دست بررسی است و نتایج پس از بررسی‌های دقیق توسط تیم کارشناسی آتش‌نشانی ساوه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=222238

ثبت نظر

-