دستگیری ۲۱ شکارچی غیرمجاز در مازندران

  • کد خبر : 221909
  • 19 مهر 1399 - 20:44
دستگیری ۲۱ شکارچی غیرمجاز در مازندران

به گزارش نیوز ،  ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست مازندران یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای آمل ، بابل ، کیاسر ، ساری وبهشهر ۲۱ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲۱ قبضه سلاح شکاری و لاشه چندین قطعه پرنده دستگیر کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت زنی درمنطقه دابودشت ۶ شکارچی غیرمجاز را به همر اه ۶ قبضه سلاح شکاری و یک قطعه پرنده دستگیر کردند. همچنین سه رشته دام هوایی هم در این منطقه جمع آوری و یک جایگاه استقرار شکارچیان در آببندان هم تخریب شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل همچنین حین گشت زنی درمنطقه کوهستانی لاریجان یک شکارچی غیر مجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

در بابل هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی از پنج شکارچی غیرمجاز پنج قبضه سلاح شکاری ،لاشه سه قطعه خوتکا و یک قطعه حواصیل کشف وضبط کردند.

ماموران پارک ملی کیاسر در شهرستان ساری نیز حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز درحال شروع به شکار چهار قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

محیط بابان منطقه هولا شهرستان ساری هم هفته گذشته حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از ۲ شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در بهشهر هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست موقع گشت زنی در منطقه هزارجریب از شکارچیان غیرمجاز در حین شروع به شکار سه قبضه سلاح شکاری و ۳۲ عدد فشنگ کشف وضبط کردند.

متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=221909

ثبت نظر

-