پلمب ۵ آرایشگاه زنانه در مهاباد

  • کد خبر : 220902
  • 18 مهر 1399 - 18:56
پلمب ۵ آرایشگاه زنانه در مهاباد

به گزارش نیوز، رییس مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای تشدید نظارت بر اعمال محدودیت‌های اجتماعی، پنج واحد آرایشگاه متخلف زنانه در این شهرستان پلمب شد.

قاسم امینی روز جمعه  اظهار داشت: این پنج واحد آرایشگاه زنانه با وجود ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک، اقدام به پذیرش مشتری و ارایه خدمات به آنها بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرده بودند که توسط ماموران بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان شناسایی و پلمب شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یکسری از فعالیت‌های واحدهای صنفی، اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف در قالب تیم‌های ۲ نفره در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای این مصوبات نظارت می‌کنند.

رییس مرکز بهداشت مهاباد با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در هفته جاری و تمدید آن برای هفته آینده نیز گفت: بر این اساس آموزش در دانشگاه‌ها، مدارس روزانه و شبانه‌روزی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر آموزشگاه‌ها به‌صورت مجازی انجام می‌گیرد.

امینی اظهار داشت: همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها در این یک هفته ممنوع است و علاوه بر آن مساجد و مصلی‌ها، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی و رشته‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو از دیگر مراکز مورد نظر است.

وی اضافه کرد: صنف‌هایی شامل کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، شهربازی، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی جزو این محدودیت‌ها بوده که در این خصوص مدیران مربوطه نظارت‌های لازم بر رعایت این مفاد را داشته باشند که در صورت بی‌توجهی با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت مهاباد اظهار داشت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره گویای ۱۹۰ یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط مهاباد تخلفات بهداشتی را گزارش دهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=220902

ثبت نظر

-