عروسی خودرویی، ایده زوج خلاق برای برگزاری مراسم ازدواج در روزهای کرونایی + عکس

  • کد خبر : 219474
  • 17 مهر 1399 - 11:24
عروسی خودرویی، ایده زوج خلاق برای برگزاری مراسم ازدواج در روزهای کرونایی + عکس

به گزارش نیوز، این عروس و داماد که روما پوپات و وینال پاتل نام دارند، بعد از آنکه با یکدیگر پیمان زناشویی بستند، سوار بر یک خودروی زمین گلف در زمینی در کنار محل برگزاری مراسم عقد خود برای دوستان و خانواده شان که مهمانان عروسی آن ها شده بودند، دست تکان دادند.

از مهمانان این عروسی منحصر به فرد با یک سبد حاوی خوراکی های خوشمزه پذیرایی شد و ژل ضدعفونی کننده دست و کیسه زباله هم در اختیارشان قرار گرفت.

در طول این عروسی هندی ۴ ساعته، مهمانان می توانستند از یک وبسایت مشخص غذای دلخواه خود را سفارش دهند و باید تنها برای استفاده از دستشویی از خودروی خود خارج می شدند.

عروسی خودرویی کرونا

این ۲۵۰ نفر اما تنها مهمان مراسم عروسی روما و وینال نبودند. ۳۰۰ مهمان دیگر هم از سرتاسر دنیا به صورت اینترنتی و زنده شاهد مراسم ازدواج این زوج خوش ذوق بودند.

طبق دستورالعمل تعیین شده از سوی دولت انگلیس بیشتر از ۱۵ نفر اجازه ی حضور در مراسم های عروسی را ندارند.

مراسم عروسی روما و وینال ۳۰ ساله ابتدا قرار بود در ماه آوریل برگزار شود. اما با اجرای محدودیت های کرونایی در انگلیس مجبور شدند مراسم ازدواج خود را تا ماه اکتبر به تعویق اندازند.

روما می گوید او و همسرش در ابتدا متوجه وخامت اوضاع نشده بودند و به همین خاطر هنوز امیدوار بودند که بتوانند مراسم عروسی خود را در تاریخ دیگری با ۷۰۰ مهمانی که در نظر داشتند برگزار کنند.

وقتی تعداد شرکت کنندگان مراسم های عروسی از سوی دولت به ۳۰ نفر محدود شد، این فکر در ذهن روما و وینال جرقه زد که یک مراسم عروسی منحصر به فرد به سبک سینماهای خودرویی برگزار کنند.

روما می گوید خیلی از دوستان و اقوام شان به آن ها می گفتند که دوست دارند تصاویر مراسم عروسی آن ها را در خانه ی خود تماشا کنند و اینگونه شد که این زوج به فکر استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ، به جای محدود کردن تعداد مهمانان شان افتادند.

با اوج گیری دوباره ی شیوع کرونا در انگلیس دولت این کشور تعداد شرکت کنندگان مراسم های عروسی را محدود به ۱۵ نفر کرد.

روما می گوید او و همسرش هر دو از خانواده ای پرجمعیت هستند، به همین خاطر طبق دستورالعمل جدید فقط می توانستند پدر و مادر و خواهر و برادرها و مادربزرگ و پدربزرگ خود را به مراسم عروسی شان دعوت کنند. اما روما و وینال می خواستند دوستان و اقوام دیگرشان هم در مراسم عروسی شان حضور داشته باشند.

مهمانان عروسی روما و وینال با آنکه تمام مدت در خودرو بودند اما همگی لباس مهمانی به تن داشتند.

روما می گوید: «وقتی پشت ماشین زمین گلف نشسته بودیم و از وسط زمین رد می شدیم تا برای مهمان هایمان دست تکان دهیم خیلی فضای سوررئالی بود. آن ها برایمان بوق می زدند و شادی می کردند. خیلی شگفت انگیز بود.»

مهمانان مجازی عروسی روما و وینال از سرتاسر دنیا، از هند گرفته تا آمریکا و کانادا بودند.

روما می گوید: «برای هر دوی ما روز خیلی شگفت انگیزی بود و از آن روز پیام ها و تماس های زیادی از طرف مهمان هایمان داشتیم که می گفتند چقدر از این تجربه لذت بردند و احساس کردند در آن نقش داشتند.»

«برایمان خیلی ارزش داشت که همه در مراسم عروسی مان بودند، گرچه به شکلی کمی متفاوت از آنچه در نظر داشتیم اتفاق افتاد. آن روز را هیچوقت فراموش نمی کنیم.»

«دل مان نمی خواست بگذاریم کووید مانع ازدواج کردن مان شود.»

«مصمم بودیم که زندگی مان را ادامه دهیم و دست برنداریم و بهترین عروسی را برای خود برگزار کنیم.»

 

منبع: روزیاتو

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=219474

برچسب ها

ثبت نظر

-