دلتنگی آذری جهرمی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین

  • کد خبر : 217778
  • 16 مهر 1399 - 4:38
دلتنگی آذری جهرمی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین
به گزارش نیوز،

از زمان شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که به خاطر این بیماری به وجود آمد، خیلی از مراکز عمومی مثل باشگاه‌های ورزشی، استادیوم‌های فوتبال، مدارس و … شامل این محدودیت‌ها شدند و ورود مردم به این مراکز ممنوع اعلام شد. ولی می‌توان گفت بیشترین جایی که مردم مسلمان و شیعه کشورمان دغدغه حضور در آن را داشتند، مساجد و بقاع متبرک امام‌های معصوم (ع) و امام‌زاده‌های کشور بود.

هر روز که جلوتر می‌رفت مردم امیدوار بودند که با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس می‌توانند باری دیگر به این مکان‌های مقدس بروند و غبار از دل خود بزدایند. یکی از اتفاقات مهمی که مردم نگران برگزاری آن بودند، مراسم پرشور  پیاده‌روی اربعین  بود که هرسال به شکل وسیعی اجرا می‌شد. با تهدیدی که این بیماری منحوس برای سلامتی مردم به وجود آورده است، این مراسم معنوی که هرساله برگزار می‌شد، امسال فقط با حضور تعدادی از زائران عراقی برگزار شد.

در این رابطه محمدجواد آذری جهرمی و زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، عکسی از حضورش در این مراسم که مربوط به سال گذشته است را به اشتراک گذاشت و دلتنگی خود برای این مراسم را ابراز داشت. متن این پست به شرح زیر است:

” دلمون بدجوری گرفته… اربعین پارسال داشتیم با خانواده به شوق ارباب، عمود‌ها رو می‌شمردیم و امسال حسرتش به دلمون میمونه. به هم دلداری می‌دیم و میگیم سال بعد قابل بدونه و ما رو بطلبه. برای همدیگه دعا کنیم. خیلی‌ها تو همین روز‌ها با دعا به مراد دلشون رسیدن. برای همدیگه آرزو‌های خوب کنیم. همدیگه رو ببخشیم. از بدی‌هایی که بهمون کردن بگذریم شاید حال دل هممون بهتر شد. “

دلتنگی آذری جهرمی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=217778

ثبت نظر

-