رأی شکایت باشگاه النصر عربستان علیه پرسپولیس امروز اعلام می‌شود

  • کد خبر : 216641
  • 15 مهر 1399 - 9:42

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، باشگاه النصر عربستان علیه پرسپولیس به AFC شکایت کرده است و مدعی است که نماینده ایران مرتکب تخلف شده است و به همین خاطر باید بازنده دیدار نیمه‌نهایی باشد.

طارق الحماد، مجری برنامه الدیوانیه در شبکه الریاضیه گفت: شب گذشته قبل از ساعت ۸ شکایت النصر به کمیته انضباطی AFC فرستاده شد. امروز جلسه کمیته تحقیق برگزار می‌شود. معلوماتی که ما داریم حاکی از این است که اعضای کمیته و دادگاه بررسی این شکایت از شرق آسیا هستند.

النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آ

سیا بعد از آن که برابر پرسپولیس به تساوی دست پیدا کرد در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

 

نامه‌ای که خیال پرسپولیس را آسوده کرد/ النصر فقط دو راه حل دارد! - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

کمیته رسیدگی به پرونده شکایت النصر مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، همانطور که از قلب عنوان شده بود، باشگاه النصر از پرسپولیس بابت آنچه که استفاده از بازیکن غیرمجاز خوانده شده است، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و رأی این پرونده طی روزهای آتی صادر خواهد شد.

اما سایت عربستانی «سعودی اسپورت» در مطلبی عنوان کرده است که یاسر المسحل، رئیس اتحادیه فوتبال عربستان نیز یکی از اعضای آن کمیته ای است که به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران رسیدگی می کند و در کمک به تیم عرسبتانی برای پیروزی در این پرونده، مشارکت داشته است.

النصر که شنبه شب و در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در وقت های عادی و اضافی در مقابل پرسپولیس به نتیجه تساوی ۱ – ۱ رسید، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب نماینده ایران شد و از صعود به دیدار پایانی بازماند.

النصر دست بردار نیست، شکایت علیه پرسپولیس - قدس آنلاین | پایگاه خبری -  تحلیلی

پس از این مسابقه، باشگاه النصر شکایت خود از باشگاه پرسپولیس را تقدیم ناظر مسابقه کرد و علت اصلی شکایت عربستانی ها، استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید عنوان شده که در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، به جمع سرخپوشان پیوسته اند.

اما به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، یاسر المسحل به همراه یوسف الیعقوبی بحرینی در جلسه آینده کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت نخواهد کرد چرا که این کمیته قرار است تصمیم سرنوشت سازی را اتخاذ کند. خواه خروجی این جلسه پیروزی النصر و راه یابی این تیم به دیدار فینال باشد و یا برنده شدن نماینده ایران و تأیید صحت و سلامت قرارداد بازیکنان جدید این تیم.

ادعای یک سایت عربستانی درباره شکایت النصر از پرسپولیس

این روزنامه خاطرنشان کرد که هیچ نماینده ای از اتحادیه فوتبال عربستان، فدراسیون ایران یا هر کشوری از غرب آسیا حق شرکت در جلسه تصمیم گیری در مورد شکایت النصر را ندارد.
روزنامه الشرق الاوسط تأکید کرد که  کمیته رسیدگی به شکایت النصر، با مشارکت اعضای شرق آسیا و به رهبری لیم کیا تانگ سنگاپوری و  شین روی چینی برگزار خواهد شد.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=216641

ثبت نظر

-