آخرین خبرها از شکایت النصر از پرسپولیس : فینال در ابهام؟ + عکس

  • کد خبر : 216615
  • 15 مهر 1399 - 9:24
آخرین خبرها از شکایت النصر از پرسپولیس : فینال در ابهام؟ + عکس

 

 

نیوز:در شکایت النصر از پرسپولیس آمده بود که پرسپولیسی ها نتوانسته اند طلب برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و تاریخ ساز این تیم را در زمان مقرر پرداخت کنند و به همین خاطر، فیفا پنجره نقل و انتقالات این تیم را بست و قادر به جذب بازیکنان جدید نبوده اند.

اینستاگرام باشگاه النصر عربستان در پی شکایت آنها از پرسپولیسی ها به AFC، آماج حملات کامنتی هواداران پرسپولیس شده است.

 

حبر تکمیلی جدبد:

AFC تا پنجشنبه به پرسپولیس فرصت داد

 

 

آخرین خبرها از شکایت النصر عربستان از پرسپولیسی‌ها: فینال در ابهام؟ + عکس | نیوز

 

با این حال، پرسپولیسی ها در ماه ها اخیر نسبت به جذب عیسی آل کثیر، حامد لک دروازه بان، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و علی شجاعی اقدام کردند. این بازیکنان همه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برای قرمزپوشان پایتخت به میدان رفتند.

روزنامه معروف الریاضیه عربستان که رسانه مطرح ورزشی و فوتبالی این کشور و آسیا محسوب می شود، اخیرا اعلام کرده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت شکایت النصر از پرسپولیس درباره محرومیت قرمزپوشان پایتخت از فدراسیون جهانی فوتبال فیفا استعلام کرده است و قرار است نتیجه شکایت النصر از پرسپولیس در روزهای آینده به صورت رسمی مشخص شود.

 

نقشه‌های شوم النصر علیه نماینده فوتبال ایران در آسیا

 

النصر عربستان از پرسپولیس به AFC شکایت کرد

 

استعلام AFC از FIFA درباره شکایت النصر از پرسپولیس به این علت صورت گرفته تا آن ها بتوانند بر اساس مدارک و مستنداتی که النصر به ای اف سی ارسال کرده و استعلام از مسئولان فیفا، جمع بندی لازم برای صدور رای نهایی درباره شکایت النصر از پرسپولیس را داشته باشند. در شکایت النصر از پرسپولیس آمده است که نماینده ایران از بازیکنان جدید خود در حالی استفاده کرده با پنجره بسته مواجه بوده است. موضوعی که باشگاه پرسپولیس ان را رد کرده است.

باشگاه پرسپولیس ایران در پی شکایت النصر عربستان با صدور بیانیه ای، فعالیت های نقل و انتقال این باشگاه را پیش از بسته شدن محرومیت از سوی فیفا توضیح داده بود. به نظر می رسد شکایت النصر عربستان از پرسپولیس تاثیرگذار نباشد چون بر اساس نامه فیفا، ثبت قرارداد بازیکنان جدید قبل از محرومیت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صورت گرفته است. احتمالا فردا رای AFC‌درباره پرونده شکایت النصر از پرسپولیس اعلام شود. البته شاید هم برای بررسی های بیشتر به هفته آینده موکول شود.

در پی شکایت النصر هزاران هوادار پرسپولیس به پست زنی روی اینستا نوشته های اخیر صفحه رسمی ای اف سی در اینستاگرام روی اورده اند و مخالفت خود را با شکایت النصر به زبان های مختلف اعلام کردند.

 

ویدیو/ جشن صعود پرسپولیسی ها به فینال آسیا | پایگاه خبری جماران

 

آلیسا اشمیت دختر ملی ‌پوش آلمانی، مربی بدنساز دورتموند!!! + عکس ها!!!

 

بیانیه باشگاه در پی شکایت النصر از پرسپولیس و کری خوانی کامنتی!

باشگاه پرسپولیس در پی شکایت النصر از این تیم با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برخی منتقدان و دشمنان این تیم با هجوم به صفحات اینستاگرامی کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم های رقیب، اطلاعات دروغ و کذب را در اختیار آن ها دادند تا از راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ جلوگیری کنند.

در بیانیه پرسپولیس به نامه فدراسیون فوتبال ایران اشاره شده که می گوید که از تاریخ ۱۲ سپتامبر، پنجره نقل و انتقال پرسپولیس به مدت یک فصل بسته شده است.

شکایت النصر از پرسپولیس

تصویر یکی از کامنت های زشت برخی منتقدان باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام رسمی AFC‌ که خواستار محرومیت پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند!!!

تصویر یکی از کامنت های هواداران فینالیست شدن پرسپولیسی ها که کری خوانی علیه استقلالی ها بوده و در اینستاگرام باشگاه النصر عربستان به فارسی درج شده است!!

تصویر یکی از کامنت های هواداران فینالیست شدن پرسپولیسی ها که کری خوانی علیه استقلالی ها بوده و در اینستاگرام باشگاه النصر عربستان به فارسی درج شده است!!

در بیانیه قرمزپوشان پایتخت آمده که ثبت نام بازیکنان جدید پرسپولیس برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سامانه مسابقات، پیش از محرومیت اعلامی انجام شده است. متن نامه های پرسپولیس درباره شکایت النصر را در سایت perdpolis-fc.com دنبال کنید.

داستان محرومیت ( موضوع شکایت النصر از پرسپولیس) چه بود؟

باشگاه پرسپولیس روز ۲۲ شهریور ۹۹ مصادف با ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی با حکم فیفا، از هر نوع قرارداد جدید با بازیکنان جدید در راستای نقل و انتقالات محروم شد. بازه زمانی محرومیت اعلامی فیفا به پرسپولیس مبنی بر به خدمت گرفتن بازیکنان جدید در تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی و همچنین زمستان سال ۲۰۲۱ میلادی (دی ۹۹ تا بهار ۱۴۰۰ شمسی) را شامل می شود.

اما نکته ای که باید توجه کرد آن است که عیسی آل کثیر و حامد لک، دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیسی ها در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، هر دو ۱۱ شهریور ۹۹ قرارداد خود را ثبت کردند. احسان پهلوان نیز ۱۲ شهریور ، میلاد سرلک نیز ۱۵ شهریور قرارداد بسته بود. آرمان رمضانی نیز ۱۸ شهریور و علی شجاعی هم ۱۹ شهریور قرارداد بست.

 

شادی پرسپولیسی‌ها مقابل چشمان سعودی‌ها- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم - Tasnim

 

در واقع ۷ بازیکن جدید پرسپولیس که موضوع شکایت النصر هستند، در این بازه زمانی شهریور ماه قرارداد خود را با قرمزهای پایتخت به امضا رساندند. لذا هیچ یک از این ۷ بازیکن که مصداق شکایت النصر از پرسپولیس هستند، در دوران محرومیت پرسپولیس با این باشگاه قرارداد منعقد نکرده اند.

بنابراین، باشگاه پرسپولیس از روز ۲۲ شهریور به بعد که زمان محرومیت جدید در نقل و انتقالات بوده، هیچ قراردادی منعقد نکرده است. علت محرومیت پرسپولیس از ۲۲ شهریور ۹۹ به بعد، بدهکاری های مالی متفاوت از جمله بدهی به برانکو است. پرسپولیس بخاطر بدهی به برانکو و سایرین، با کسر امتیازات در شروع لیگ برتر ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شمسی نیز مواجه می شود.

 

کارشکنی سعودی ها تمامی ندارد/ النصر از پرسپولیس به AFC شکایت کرد! | فوتبال 11

 

لذا به نظر نمی رسد که شکایت النصری ها  با مستندات ارائه شده آن ها و توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم، مصداق های حقوقی لازم برای ترغیب AFC به منظور صدور رای محرومیت پرسپولیس از بازی فینال که قرار است ۲۹ آذر در دوحه برگزار شود، داشته باشد.

البته اگر AFC به محرومیت پرسپولیس از بازی فینال رای دهد، پرسپولیس در بازه قانونی مشخص شده در دادگاه استیناف، قادر به شکایت از رای صادر شده AFC است که بایستی در آبان و آذر پیگیر مسائل حقوقی بین المللی باشند که بعید است کار به اینجا کشیده شود.

منبع: روزیاتو

پوشش جنجالی دختران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی تهران + عکس

 

خبرهای پرسپولیسی:

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=216615

ثبت نظر

-