مار کبرا مدرسه ای را به هم ریخت ! + عکس

به گزارش نیوز،در کشور مالزی نیز مانند هند گونه‌های مختلفی از مار‌های سمی و غیرسمی وجود دارد. این مار‌ها ممکن است در همه جا دیده شوند. در زیر کاپوت خودرو گرفته تا سبد خرید. اما به تازگی پیداشدن مار کبرا در قفسه کتابخانه یکی از مدارس این کشور خبرساز شده است.

این مار که در قفسه کتابخانه و در زیر کتاب‌ها پنهان شده بود توسط دانش آموزان پیدا شد. این اتفاق در یکی از مدارس «تانجونگ کارانگ» واقع در سِلانگور مالزی رخ داد. رویت مار کبرای نیم متری در داخل کتابخانه مدرسه موجب ترس و وحشت دانش آموزان و معلمان شد. بلافاصله مسئولان مدرسه با یک مرکز نجات حیوانات تماس و از آن‌ها برای شکار مار درخواست کمک کردند.

ماموران این مرکز با حضور در مدرسه مار ۱۰۰ گرمی را شکار و از داخل مدرسه منتقل کردند. هیچ یک از دانش آموزان و معلمان توسط این مار آسیب ندیدند. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده ماموران مرکز نجات حیوانات را در حال گرفتن این مار سمی نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ پیداشدن مار کبرای سمی در یکی از مدارس مالزی در حالی خبرساز شد که چندی پیش پیداشدن یک مار شاه کبرا در یک خانه روستایی در هند خبرساز شده بود. زن خانه دار در حال نظافت خانه بود که ناگهان یک مار شاه کبرای غول پیکر را در زیر میز مشاهده کرد.