عکس هایی از چندش آورترین غذاهای دنیا

  • کد خبر : 21456
  • 02 مرداد 1400 - 13:10
عکس هایی از چندش آورترین غذاهای دنیا

نیوز: بسیاری از افراد خیلی علاقه مند به تجربه کردن کارهایی هستند که خیلی ریسک بالایی میطلبد اما با این حال بخاطر علاقه شان برای یک بار هم که شده به خواستۀ خود می رسند،خوردن غذاهای عجیب و چندش آور مثل چشم ماهی،عنکبوت و یا اختاپوس زنده یکی از جمله کارهای عجیبی است که برای این افراد خیلی لذت بخش است و برای بسیاری حتی تصور کردنش چندش آور و احمقانه.چند مورد از عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای دنیا که برای برخی، غذایی خوشمزه و لذیذ است و برای بسیاری حال بهم زن و چندش آور را در این گزارش ببینید.

اختاپوس زنده، کره

برای تهیه این غذا ابتدا اختاپوس را به صورت زنده به چند قسمت تقسیم کرده ، روی آن روغن کنجد می ریزند و بلافاصله برای خوردن به روی میز می آورند !! از آن جایی که این غذا هنوز زنده است خوردنش بسیار خطرناک است زیرا احتمال دارد به دیواره گلو بچسبد و باعث خفگی شود.

اختاپوس زنده

بالوت یا تخم مرغ بارور شده، فیلیپین و آسیای شرقی

در واقع این غذا با تخم اردک درست می شود بدین طریق که قبل از دفن کردن تخم ها، اول آن ها  را می جوشانند. البته بخشی از جنین تکامل نیافته اردک باید درون تخم وجود داشته باشد. طبق اعتقادات بومیان جنین دارای پروتئین فراوان و برای تقویت قوای جنسی بسیار موثر است.

جنین اردک

چندش آورترین غذاهای دنیا/موش بریان شده:

غذاهای چندش

غذای مورد علاقه ایرانی ها، کله پاچه هم جزو غذاهای چندش آور حساب می شود.

کله پاچه

>>>بیشتر بخوانید:

معرفی غذاهای ترسناک وعجیب در دنیا

چندش آورترین غذاهای دنیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=21456

ثبت نظر

-