امکان جدید تپسی ویژه رانندگان ناشنوا

  • کد خبر : 212769
  • 12 مهر 1399 - 17:20
امکان جدید تپسی ویژه رانندگان ناشنوا

امکان جدید تپسی ویژه رانندگان ناشنوا

به گزارش نیوز با اضافه شدن این امکان، مسافر از ناشنوا بودن راننده مطلع شده و با اطلاع از این موضوع، در صورت نیاز به ارتباط با راننده به جای تماس تلفنی با او، می‌تواند از پیامک استفاده کند.

این امکان جدید در اپلیکیشن تپسی به دلیل مشکلاتی که برای برقراری ارتباط مسافران با رانندگان ناشنوا و کم شنوا ایجاد می‌شد، اضافه شده است.

پیش از این، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده بودند که بدون اطلاع از ناشنوا بودن راننده، با او تماس گرفته‌اند و با توجه به عدم پاسخگویی از سمت راننده، عصبانی شده یا سفر را لغو کرده‌اند.

با اضافه شدن این امکان جدید تپسی، در صورتی که درخواست سفری توسط یک راننده ناشنوا قبول شود، پیامی برای مسافر ارسال می‌شود که به او می‌گوید راننده ناشنواست و چنانچه به برقراری ارتباط با او نیاز دارد، از گزینه ارسال پیامک استفاده کند.

تپسی پیش از نیز برای دسترس‌پذیر کردن خدمات خود برای افراد دارای معلولیت، اقدامات متنوعی انجام داده بود. دسترس‌پذیر کردن اپلیکیشن برای نابینایان، مطلع کردن راننده از ناشنوا بودن مسافر، مطلع کردن راننده از مسافر دارای ویلچر و همچنین کسر نکردن کمیسیون از راننده بابت انجام سفرهای مسافران دارای ویلچر، از دیگر اقدامات تپسی در این حوزه بوده است.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=212769

ثبت نظر

-